آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب زومر رد شد/ جانشین نویر در بلندمدت کیست؟

تلاش‌های باشگاه‌ بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن دروازه‌بان سوئیسی بوروسیا مونشن‌گلادباخ هنوز به نتیجه نرسیده است.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ که یان زومر را به عنوان اصلی‌ترین گزینه خود برای جانشینی مانوئل نویر در کوتاه‌مدت در نظر گرفته‌اند، تاکنون تلاش‌های‌شان برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان سوئیسی نتیجه نداده است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» آلمان؛ باشگاه بوروسیا مونشن‌گلادباخ پیشنهاد 8 میلیون یورویی به علاوه یک میلیون یورو بند پاداش‌های در نظر گرفته شده بایرن مونیخ برای جذب زومر را رد کرده است.

 

بایرنی‌ها پیش از این پیشنهادی 5 میلیون یورویی به مونشن‌گلادباخ داده بودند اما با بهبود پیشنهاد خود هنوز موفق به عملی کردن این انتقال نشده‌اند. بوروسیا مونشن گلادباخ که گفته می‌شود یوناس اوملین از مون‌پولیه را به عنوان جانشین یان زومر در نظر گرفته، تنها در صورتی که مبلغ 10 میلیون یورو، یعنی همان رقم مدنظر برای جذب اوملین را بپردازد، حاضر است با جدایی زومر موافقت کند.

یان زومر برای پیوستن به جمع سرخپوشان مونیخی مصمم است، به همین منظور مدیران باشگاه بوروسیا مونشن‌گلادباخ را تحت فشار قرار داده است. زومر 34 ساله تا پایان فصل جاری تحت‌قرارداد این باشگاه آلمانی است. مانوئل نویر اخیراً در تعطیلات از ناحیه پا دچار شکستگی شد و فصل برای او به پایان رسید، به همین منظور مدیران این باشگاه آلمانی در تلاش برای یافتن جانشینی موقت برای او هستند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «کیکر»؛ بایرنی‌ها همچنین گرگور کوبل را به عنوان جانشینی بلندمدت برای مانوئل نویر در نظر گرفته‌اند و به همین منظور با مدیر برنامه‌های او تماس‌هایی برقرار کرده‌اند. این دروازه‌بان سوئیسی که تا سال 2026 تحت‌قرارداد بوروسیا دورتموند است، می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای نویری باشد که قراردادش در پایان ماه ژوئن 2024 منقضی می‌شود.

 

یولیان ناگلسمان سرمربی جوان باواریایی‌ها هم شناخت خوبی از کوبل 25 ساله دارد چرا که این دروازه‌بان سوئیسی دو سال زیرنظر او سابقه بازی در تیم زیر 19 سال هوفنهایم را دارد. اولویت مدیران بایرن مونیخ در حال حاضر جذب دروازه‌بانی برای نیم‌فصل دوم است، اما برای بلند مدت وضعیت گرگور کوبل را زیرنظر خواهند داشت.

38 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا