آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیولی : میلان عجول و فاقد کیفیت لازم بود

استفانو پیولی ، سرمربی میلان ، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل تورینو و حذف از جام حذفی ایتالیا از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد .

میلان دیشب در خانه‌اش سن‌سیرو در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا ایتالیا مقابل تورینو ایستاد ولی به شکلی غیرمنتظره در وقت های اضافه و با گل دقیقه 114 تورینو ،نتیجه 1-0 شکست خورد و نتوانست به یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

 

استفانو پیولی در پایان بازی از عملکرد شاگردانش به شدت انتقاد کرد و گفت با اینکه 10 نفره شدن تورینو مزیت فوق‌العاده‌ای در اختیار میلان گذاشته بود ولی بازیکنان روسونری نتوانستند از آن به نفع خود استفاده کنند. پیولی تیمش را عجول و فاقد کیفیت لازم توصیف کرد.

سرمربی میلان در پایان بازی گفت:” ما مصمم وارد میدان شدیم و هجومی کار کردیم. ولی مقابل حریف سرسختی قرار داشتیم. ما در طول مسابقه نسبت به حریف از مزیت و برتری برخوردار بودیم ولی با عجله بیش از حد کار کردیم و فاقد کیفیت لازم بودیم تا از برتری‌مان برای رسیدن به نتیجه استفاده کنیم.

پیولی ادامه داد : نمی‌دانم چرا اینقدر عجول بودیم و به جای اینکه سعی کنیم دفاع حریف را باز کنیم به سرعت شوت می‌زدیم یا توپ را سانتر می‌کردیم. خیلی ناراحت‌کننده است؛ در این شکی نیست. ما می‌خواستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

گروه نرم افزاری ماهور

 

وی افزود : در طول 90 دقیقه قانونی فقط یک شانس در اختیار تورینو گذاشتیم. من تغییراتی در تیم دادم و با ورود گزینه‌های تهاجمی بیشتر سعی کردم راهی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کنم ولی همانطور که گفتم فاقد تمام‌کنندگی لازم و آرامش بودیم. باید از برتری‌مان بیشترین استفاده ممکن را می‌بردیم ولی در عوض اجازه دادیم روی یک ضدحمله دروازه ما باز بشود”.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا