دسته‌بندی نشدهآخرین مطلبداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چرا گل ولوز در جام حذفی مقابل لیورپول مردود اعلام شد

به نظر می رسید که ولوز در اواخر روز شنبه مقابل لیورپول در مرحله سوم جام حذفی گلی را به ثمر رسانده بود، قبل از اینکه یک تصمیم گیج کننده آفساید آن را رد کند.

پس از 82 دقیقه بازی در آنفیلد در دور سوم جام حذفی، شاگردان جولن لوپتگی به نظر می رسیدند که در اواخر وقت پیش افتادند، زمانی که توتی گومز با هوشیاری توپ را به درون دروازه فرستاد، پس از اینکه قرمزها نتوانستند به درستی یک کرنر را دفع کنند. با این حال، پس از بررسی طولانی مدت با VAR پس از برافراشته شدن پرچم، گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

هیچ زاویه تلویزیونی ای کسی را در آفساید نشان نداد، اما ماتئوس نونس خارج از کادر، به نظر می رسید که از موقعیت خارج شده است.

در آن زمان، مشخص نبود که چرا گل به حساب نمی آید زیرا توتی گومز مطمئناً آفساید نبود و به نظر نمی رسید که زوایای تلویزیون نشان دهد که هیچ مرد دیگری از گرگ ها کار اشتباهی انجام می دهد. با این حال، در خارج از صفحه، نونس،ظاهراً هنگام دریافت توپ از طریق پای یکی از هم تیمی‌ها، در آفساید قرار داشت. این چیزی است که کمک داور به هر حال احساس می کرد و چون VAR نمی توانست به طور قطعی اشتباه او را ثابت کند، تصمیم او قطعی بود.

بی بی سی اسپورت  آن زمان توضیح داد: “گل مردود وولوز (سومین) به دلیل علامت دادن دستیار (بسیار باتجربه) برای آفساید در مقابل بازیکن کرنر بود که توپ به او بازگردانده شد. در زاویه دوربین هیچ مدرکی برای لغو این تصمیم وجود نداشت. ”

گروه نرم افزاری ماهور

یورگن کلوپ در صحبت با ITV بعد از بازی گفت: “در مورد گل سوم آنها مطمئن نیستم. ما یک عکس داریم که ممکن است آفساید به نظر برسد، اما می توانم درک کنم که چرا آنها از این موضوع عصبانی هستند. ما این کار را نمی کنیم. نمی خواهم VAR فقط یک زاویه داشته باشد.”

دو تیم دوباره در مولینوکس در یک بازی مجدد به مصاف هم خواهند رفت تا تصمیم بگیرند چه کسی به دور چهارم رقابت ها راه می یابد. قرعه کشی روز یکشنبه قبل از دیدار من سیتی و چلسی انجام خواهد شد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا