آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چلسی، دیوید داترو فوفانا را به خدمت گرفت

چلسی اعلام کرده است که با دیوید داترو فوفانا، مهاجم جوان مولده برای انتقال به استمفوردبریج در ژانویه به توافق رسیده است.

تیم گراهام پاتر برای تقویت خط حمله خود اقدام به جذب بازیکن جوان از باشگاه سابق ارلینگ هالند مولده با مبلغ 11 میلیون پوند (12 میلیون دلار) کرده است. فوفانا در سال 2022 در باشگاه نروژی بسیار تاثیرگذار بوده و 15 گل و 5 پاس گل در 24 بازی به ثبت رسانده است و اکنون امیدوار است بتواند در لیگ برتر موثر باشد.

در بیانیه باشگاه چلسی آمده است:”فدراسیون فوتبال چلسی برای انتقال دیوید داترو فوفانا  به یک پیش توافق رسیده است.” “مهاجم 20 ساله در 1 ژانویه 2023 به آبی ها خواهد پیوست. ما مشتاقانه منتظر استقبال از دیوید در باشگاه هستیم.”

آبی ها پس از غیبت آرماندو بروخا در ادامه فصل بدلیل آسیب دیدگی جدی از ناحیه زانو ، تصمیم به تقویت گزینه های حمله خود گرفتند. فوفانا در کنار کای هاورتز و پیر امریک اوبامیانگ، گزینه‌ی مهم دیگری را در حمله به پاتر خواهد داد.

بازی بعدی چلسی مقابل ناتینگهام فارست در روز سال نو احتمالا برای فوفانا خیلی زود برگزار خواهد شد. سپس تیم پاتر در 5 ژانویه در استمفوردبریج از من سیتی استقبال می کند.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا