آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: فردا باید جاه‌طلبی خود را نشان دهیم/ رئال نسبت به ما برتری دارد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید تیمش در فینال سوپرجام اسپانیا باید جاه‌طلبی خود را نشان دهد.

ژاوی در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش در فینال سوپرجام اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: برای فینال فردا هیجان‌زده هستیم. چند بازیکن جوان ما هنوز با بارسلونا جامی نبرده‌اند، آنها تشنه کسب اولین قهرمانی‌شان هستند.

 

وی در مواجهه با این پرسش که «رئال مادرید یک روز بیشتر از بارسلونا برای این بازی استراحت کرد، آیا فکر می‌کنید منصفانه نبود اگر بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام در یک روز برگزار می‌شد؟»، اظهار داشت: بله، من هم فکر می‌کنم اگر هر دو تیم در یک روز بازی می‌کردند، منصفانه‌تر بود اما این را نباید بهانه کنیم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: شاید رئال مادرید از منظر روانی به خاطر حضور داشتن در فینال‌های بیشتر نسبت به ما برتری داشته باشند اما جاه‌طلبی برای کسب جام‌ها باید ما را قوی نگه دارد. ما مدت زیادی است که جامی نبرده‌ایم و باید به دنبال جام‌ها برویم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ژاوی تصریح کرد: ما باید به مانند 60 دقیقه آغازین بازی با رئال بتیس، مقابل رئال مادرید بازی کنیم. به لحاظ روحی و روانی باید آرامش خود را حفظ و در کنارش احساسات خود را کنترل کنیم. فردا باید جاه‌طلبی خود را نشان دهیم و اینکه چقدر تشنه کسب جام هستیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنده شدن در بارسلونا غیرقابل مذاکره است، ما اینجا در این تیم هستیم تا جام‌‌ها را به دست آوریم. ما 90 یا 120 دقیقه تا قهرمانی فاصله داریم. اگر حریف دیگری هم مقابل ما بود، همچنان همان تعهد را برای کسب جام داشتیم.

 

سرمربی آبی‌واناری‌ها در پایان خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که خودم را در اولویت قرار نداده‌ام، اولویت من باشگاه بارسلونا و بازیکنانش است. این بارسلونا است که باید جام‌ها را ببرد. به عنوان سرمربی تیم هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا در فینال به پیروزی برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا