آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : ما بیشتر از رئال به قهرمانی نیاز داشتیم

ژاوی هرناندز نمایش بارسا برابر رئال را ستود و گفت که نیاز بارسلونا به قهرمانی بیشتر از رقیب بود.

بارسلونا دیشب با پیروزی 3-1 برابر رئال مادرید فاتح سوپرجام اسپانیا شد و ژاوی به اولین جام خود به عنوان مربی بارسا دست یافت. برای بارسا گاوی، روبرت لواندوفسکی و پدری گلزنی کردند. این چهاردهمین سوپرجام تاریخ بارسلونا بود.

ژاوی در پایان بازی گفت:«قطعا ما نیاز بیشتری به این قهرمانی در مقایسه با رئال داشتیم. آنها بیشتر از ما در سال های اخیر جام گرفته اند. طبعا بسیار خوشحالم و تیم استحقاق این قهرمانی را داشت. بازیکنان بسیار تلاش کردند و در تیم همدلی زیادی می بینم. فضای رختکن فوق العاده خوب است.»

 

ژاوی ادامه داد:«همه چیز به سود ما پیش رفت و همانطور که دوست داشتیم بازی کردیم. گاوی، پدری، دی یونگ و بوسکتس در خط میانی عالی بودند و کنترل بازی را در دست داشتیم. دمبله در بال راست خیلی خوب بود و رونالد آرائوخو هم در دفاع مستحکم نشان داد. در مجموع از همه بازیکنانم رضایت دارم.»

رئال تحت کنترل بارسا:«رئال را باید به هر روشی در زمین محدود کرد. باید بازی را کنترل می کردیم و اشتباهات را به حداقل می رساندیم و فکر می کنم موفق هم بودیم. این یک فینال بود و باید به جام می رسیدیم. همینطور هم شد.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

بازی درخشان گاوی:«او قلب و جانش را در زمین می گذارد و بازیکنی خارق العاده است. وقتی در زمین نیست، همیشه حس بدی به من دست می دهد.»

 

ادامه فصل:«حالا کار اصلی ما شروع می شود. یک فینال را از رئال بردیم و باید در همه بازی های پیش رو مثلا برابر با سئوتا و ختافه نیز این چنین باشیم. حریفان قرار نیست چیزی به ما هدیه بدهند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا