آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کابوس برای رئال : مودریچ نمی تواند بازی کند

لوکا مودریچ، ستاره کروات، احتمالا در چند دیدار پیش رو در ترکیب رئال مادرید حضور نخواهد داشت.

شکست رئال مادرید برابر بارسلونا در فینال سوپر جام اسپانیا باعث شد که انتقادهای بسیاری علیه بازیکنان و کادر فنی این تیم مطرح شود.

نمایش این تیم در این بازی به هیچ وجه قابل قبول نبود و ستاره‌های رئال که فصل گذشته عملکرد درخشانی را ارائه کرده بودند نشان دادند که فاصله زیادی با روزهای اوج خودشان دارند.

مودریچ یکی از بازیکنانی بود که نتوانست نمایش همیشگی را در این دیدار و حتی در دیدار نیمه نهایی برابر والنسیا به نمایش بگذارد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که خستگی ناشی از حضور در جام جهانی و همراهی تیم ملی کرواسی تا مرحله نیمه نهایی و دیدار رده‌بندی به وضوح در عملکرد این بازیکن مشهود است.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که این ستاره کروات از نظر فیزیکی بسیار خسته و تحت فشار است و به احتمال زیاد چند بازی آینده رئال مادرید را از دست خواهد داد.

این تصمیم با نظر کادر پزشکی و کادر فنی رئال گرفته شده تا او بتواند بار دیگر توان بدنی‌اش را بازیابی کند و به روزهای اوج برگردد.

گروه نرم افزاری ماهور

رئال مادرید معتقد است که این مقطع بهترین فرصت برای استراحت دادن به این هافبک است تا بتواند در روزهای سخت فصل و با شروع لیگ قهرمانان بار دیگر با نهایت قدرت و توانش به ترکیب این تیم برگردد و مانند چند فصل اخیر نقشی کلیدی را برای تیمش ایفا کند.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا