آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کریستیانو رونالدو در اولین بازی خود با النصر به صدر جدول لیگ عربستان رسید

کریستیانو رونالدو در پیروزی 1-0 مقابل الاتفاق در روز یکشنبه،عملکرد درخشانی داشت ولی موفق نشد قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد..

رونالدو 90 دقیقه کامل اولین بازی خود را در ریاض انجام داد و در تمام طول بازی حضور پرشوری داشت. النصر درست پس از نیم ساعت پیش افتاد که آندرسون تالیسکا مهاجم برزیلی دروازه را باز کرد.

کریستیانو رونالدو به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و در تلاش برای برخورد با سانتر عبدالمجید السلیحیم به سمت بالا پرید، اما این ضربه از بالای سر او عبور کرد و با تالیسکا روبرو شد که موفق شد تور را پیدا کند. دقایقی بعد، رونالدو در حالی که یک ضربه آزاد را خارج از محوطه جریمه به ثمر رساند، یک موقعیت امیدوارکننده داشت، اما تلاش او به ثمر نرسید.

ستاره 37 ساله النصر در نیمه دوم یک پاس گل دریافت می کرد زیرا توپ را تا خط کناری تعقیب می کرد و یک سانتر خطرناک می کرد اما ضربه بعدی به هدف نمی خورد.

اگرچه کریستیانو رونالدو نتوانست نقش تعیین کننده ای ایفا کند، اما در کنار هم تیمی هایش خوشحال به نظر می رسید و نشانه های مثبت زیادی وجود داشت که نشان می داد او در عربستان سعودی موفق خواهد شد. النصر در بازی خانگی برتری داشت و این پیروزی باعث می‌شود که با یک امتیاز اختلاف نسبت به الهلال، صدرنشین لیگ برتر عربستان شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

ستاره سابق منچستریونایتد ممکن است در روز پنجشنبه و زمانی که تیمش در سوپرجام عربستان به مصاف الاتحاد می‌رود، فرصتی برای زدن اولین گل خود برای تیم جدیدش داشته باشد.

منبع:www.goal.com

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا