آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کریستین پولیسیچ، با مانع مصدومیت بر سر راه انتقال روبروست

اگر مصدومیت نبود، چلسی پس از جذب مودریک، وینگر خود را می فروخت. چلسی می خواست کریستین پولیسیچ را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پس از آمدن میخائیلو مودریک بفروشد، اما مصدومیت این کار را غیرممکن کرد.

این ملی پوش آمریکایی زمان بازی منظم خود را در استمفوردبریج سخت می بیند و آبی ها تصمیم گرفتند با قراردادی 89 میلیون پوندی (110 میلیون دلاری) از شاختار، مودریک را در جناحین خود تقویت کنند. فابریتزیو رومانو در پادکست خانه قهرمانان توضیح داد که تیم لیگ برتری باید کریستین پولیسیچ را در این پنجره می فروخت، اما مصدومیت زانو که او را حدود دو ماه از میادین دور نگه می داشت، به امید آنها برای حذف او پایان داد. با این حال، گفته می شود که او همچنان می تواند در تابستان این تیم را ترک کند.

آث میلان برای جذب کریستین پولیسیچ به فکر افتاده بود، اما گفته می شود که تیم سری آ اولویت جذب نیکولو زانیولو از رم را دارد. با این حال، روسونری برای برآورده کردن خواسته های رم برای این ملی پوش ایتالیایی مشکل دارند. چلسی همچنین ژائو فلیکس و نونی مادوکه را برای فعالیت در مناطق وسیع به خدمت گرفته است.

گراهام پاتر، مربی چلسی، گفت “هیچ شانسی” وجود ندارد که کریستین پولیسیچ ، که شش بازی از 16 بازی خود در لیگ برتر را در این فصل آغاز کرده، در ژانویه توسط باشگاه فروخته شود. او افزود: “به هر حال هرگز حتی در مورد آن فکری هم نشد، اما او چند ماه دور است.”

مردان پاتر در تاریخ 3 فوریه زمانی که در لیگ برتر به مصاف فولام بروند دوباره به میدان وارد خواهند شد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا