آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ: به معنای واقعی کلمه یک تیم بودیم/ یک گل استثنایی به ثمر رساندیم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش مقابل گرگ‌ها در جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد.

یورگن کلوپ در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل ولورهمپتون در یک بازی تکراری (به دلیل تساوی دو تیم در بازی اول) در دور سوم جام حذفی انگلیس و راهیابی به دور بعد رقابت‌ها گفت: به نظرم بازیکنان ما واکنش خوبی به نتایجی که اخیراً کسب کرده بودیم، نشان دادند و این دقیقاً همان واکنشی بود که ما نیاز داشتیم. ما در این بازی به خوبی فضاها را به روی حریف بستیم و چالش‌های خوبی در بازی داشتیم و هر موقع که توپ را از دست دادیم برای به دست آوردن‌ مجدد آن تلاش کردیم و در این کار هم موفق بودیم. به نظرم ما واقعاً خوب بازی کردیم و لحظات خوبی در این بازی رقم زدیم.

 

وی با اشاره به گل هافبک 19 ساله‌اش که با شوتی ناگهانی از پشت محوطه جریمه به شکلی زیبا به ثمر رسید، اظهار داشت: ما یک گل استثنایی به ثمر رساندیم و به نظرم هاروی الیوت در صحنه گل چیزی دید (اشاره به جلو آمدن دروازه‌بان ولورهمپتون) که خیلی از ما که در ورزشگاه بودیم آن را ندیدیم. اگر من هم جای دروازه‌بان بودم، انتظار شوت زدن بازیکن حریف در آن لحظه را نداشتم. واقعاً بابت به ثمر رساندن چنین گلی خوشحالم. عملکرد فردی بازیکنان ما هم خوب بود و ما به معنای واقعی کلمه یک تیم بودیم.

سرمربی آلمانی لیورپول که شاگردانش پس از شکست 3 بر صفر اخیر مقابل برایتون، حالا باید در دور چهارم جام حذفی انگلیس با همین تیم مصاف کند، در این باره خاطرنشان کرد: مشکلی بابت این موضوع نداریم. ما در این دیدار با وجود بازی در خانه ولورهمپتون عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم و مشکلی وجود نداشت. ما می‌خواستیم راهی دور بعد رقابت‌ها شویم و می‌دانستیم که در صورت صعود حریف بعدی‌مان برایتوان خواهد بود، برای همین مشکلی نیست.

 

گروه نرم افزاری ماهور

کلوپ در پایان درباره آینده حرفه‌ای مهاجم برزیلی‌اش گفت: پیش از این هم گفته‌ بودم که می‌خواهم فیرمینو در لیورپول بماند.

 

لیورپول که در لیگ برتر انگلیس با 28 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاده، حالا باید خود را برای بازی شنبه پیش‌رو با چلسی آماده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا