آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه: با توجه به کاری که در نیمه دوم انجام دادیم، مستحق برد بودیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که شاگردانش در نیمه دوم بازی با حریف دسته سومی خود در جام حذفی فرانسه بهتر عمل کردند.

کریستوف گالتیه که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک بر شاترو دسته سومی غلبه کردند و راهی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه شدند، پس از این دیدار گفت: مهمترین بخش این بازی صعودمان به مرحله بعد بود. من فکر می‌کنم که قسمت دوم نیمه اول برای ما پیچیده و دشوار بود اما در عین حال، 20 دقیقه اول بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت گلزنی خلق کردیم.

 

وی افرود: فکر می‌کنم زمانی که گل اول را به ثمر رساندیم، فکر می‌کردیم بازی آسان خواهد شد اما این‌طور نبود، چون مقابل ما تیم خوبی حضور داشت که در زمین بسیار خوب بازی می‌کرد. در 15 یا 20 دقیقه دقیقه پایانی نیمه اول ما به دو نیم تقسیم شدیم و این به حریف امید زیادی برای بازگشت به بازی داد و گل تساوی را روی بدشانسی دریافت کردیم. ما واقعاً در پایان نیمه اول خوب نبودیم.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم نیاز به تمرکز مجدد داشتیم و انتظاراتم از بازیکنان را یک بار دیگر بین دو نیمه و در رختکن بیان کردم. عملکرد نیمه دوم‌مان خیلی بیشتر با چیزی که انتظار داشتم مطابقت داشت و فکر می‌کنم با توجه به کاری که در نیمه دوم انجام دادیم، مستحق برد بودیم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

پاری‌سن‌ژرمن حالا باید خود را برای بازی بعدی با آنژه در لوشامپیونه فرانسه آماده کند، دیداری که چهارشنبه شب در ورزشگاه پارک‌دوپرنس برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا