آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گزینه های احتمالی بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه

پاوارد، رابیو و شش بازیکن بارسلونا ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرند

بارسلونا به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه هزینه زیادی نخواهد کرد، اما با توجه به مواردی که باید به آنها رسیدگی شود، ممکن است تمایل داشته باشد که وارد بازار شود.

بیشتر بحث های نقل و انتقالات پیرامون بارسلونا بار دیگر به دلیل محدودیت های مالی محدود شده است. تیم همچنان می‌تواند از مقداری سرمایه‌گذاری استفاده کند، اگرچه، علی‌رغم استفاده خوان لاپورتا از “اهرم‌های مالی”، این پول یا وجود ندارد، یا لالیگا به باشگاه اجازه نمی‌دهد آن را خرج کند.

که تالبته این موضوع می تواند یک مشکل واقعی در ژانویه باشد، خصوصا به دلیل وجود حفره های واضح در ترکیب بارسا. به عنوان مثال، دفاع مرکزی یک مشکل بزرگ است. رونالد آرائوخو و آندرس کریستنسن به طور مداوم آمادگی جسمانی ندارند، در حالی که اریک گارسیا زمانی که در دسترس بوده چندان چشمگیر نبوده است. در همین حال، ژول کوند از یک جام جهانی عالی برای فرانسه لذت برد اما تقریباً هر دقیقه را در دفاع راست سپری کرد. او ممکن است مجبور شود برای بارسا نیز در این پست بازی کند، به خصوص با توجه به مصدومیت سرجی روبرتو و هکتور بلرین.

در هافبک مرکزی هم جا برای بهتر شدن وجود دارد. در حالی که کیفیت فوق العاده ای در حال حاضر وجود دارد، به خصوص در گاوی، پدری و فرنکی دی یونگ، آن سه نفر به طور مداوم با هم بازی نکرده اند. در همین حال، یک مسئله بزرگتر این واقعیت است که سرخیو بوسکتس به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شود و جایگزینی طولانی مدت باید در اولویت بارسا باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

با این حال، باید تأکید کرد که فعالیت انتقال در این مرحله بعید به نظر می رسد. بارسا قرار است تا تابستان صبر کند تا وضعیت مالی خود را ارزیابی کند و شاید یک یا دو بازیکن را به صورت رایگان جذب کند. با این حال، اگر فرصتی پیش بیاید،  ممکن است به دنبال هدف قرار دادن آنها باشند…

بنجامین پاوارد (بایرن مونیخ)

پاوارد خرید جالبی خواهد بود. او در جام جهانی 2018 ثابت کرد که در پست خود می تواند یکی از بهترین های اروپا باشد، اما از زمانی که در سال 2019 به بایرن پیوست، یک فصل کامل فوتبال بازی نکرده است. اکنون 26 ساله است.

مدافع کناری فرانسوی هرچند بخازر درخشش در جام جهانی 2018 به یادها مانده، اما او هرگز یک بازیکن هجومی پویا نبوده است. او تنها 12 پاس گل در فوتبال باشگاهی دارد و کاملاً یک مدافع کناری به سبک کهن الگوی دنی آلوز نیست که بارسلونا مرتباً با آن ارتباط برقرار می کند. پس جذابیت او در مقام یک پاسور عالی مورد توجه می تواند قرار گیرد.

در مورد وضعیت او در بایرن، به نظر می رسد این بازیکن در مذاکرات قرارداد با باشگاه در بن بست قرار دارد و قراردادش در پایان فصل آینده به پایان می رسد.


روبن یوز (ولوز)

بارسلونا در جستجوی ثبات درازمدت هافبک بوده است و نئوس ممکن است همین را ارائه دهد. او بازیکنی کاملا متفاوت از بوسکتس است، اما ویژگی هایی دارد که می تواند او را به شماره 6 ایده آل در خط میانی ژاوی تبدیل کند. موقعیت دفاعی او عالی است و در میان هافبک‌های دفاعی، نئوس در بالای جدول آماری برای بلوک‌ها، فاصله‌ها و توپ‌ها قرار دارد.

پاس های او تا حدودی متناقض است، اما در بارسلونا او لزوما نباید یک بازی ساز باشد. بلکه شاگردان ژاوی به دنبال کسی هستند که توپ را به دست بیاورد و آن را سریع حرکت دهد.

هافبک ولوز همچنین بازیکن قابل اعتمادی است و عاشق شوت از راه دور است. تیم لیگ برتری می خواهد برای خدمات او دستمزد هنگفتی داشته باشد، اما برای بازیکنی با کیفیت او، ممکن است ارزشش را داشته باشد.

آدرین رابیو (یوونتوس)

رابیوت یکی از معدود بازیکنانی است که پس از جام جهانی شاهد افزایش ارزش بازار خود بود. او برای فرانسه برجسته بود و با انجام یک سری عملکرد خوب به تیم دیدیه دشان برای رسیدن به دومین فینال متوالی جام جهانی کمک کرد. در نتیجه گمانه زنی های نقل و انتقالاتی به دنبال این بازیکن فرانسوی با باشگاه های بزرگ در سراسر قاره جاری است.

او تابستان گذشته نزدیک بود به منچستریونایتد بپیوندد اما فعلا در تورین ماند. با این حال، ممکن است همه چیز در حال حاضر تغییر کند و بارسا می تواند شانس خود را امتحان کند. ظاهراً ایجنت رابیوت در حال خرید این هافبک بوده است و او می تواند با مبلغی کمتر از 15 میلیون یورو در دسترس باشد. این یک کار هوشمندانه برای بارسا است، زیرا این هافبک می تواند به راحتی در خط هافبک ژاوی جای بگیرد و در دراز مدت به عنوان یک بازیکن قابل اعتماد در تیم عمل کند.

او جذاب ترین خرید نیست، اما در 27 سالگی، با شجره نامه ای برنده، یک فرد معقول خواهد بود.

مارتین زوبیمندی (رئال سوسیداد)

زوبیمندی یکی از جذاب ترین استعدادها جوان در پست هافبک فوتبال اسپانیا است. زوبیمندی که هافبک دفاعی شبیه بوسکتس است، همه چیز را برای تیم رئال سوسیداد که به شدت در حال شکار لیگ قهرمانان است، تثبیت کرده است.

سوسیداد متوجه است که استعدادی در دستان خود دارد، و مطمئناً نمی‌گذارد بازیکن به قیمت ارزان برود – طبق گزارش‌ها، آنها حدود 60 میلیون یورو (53 میلیون پوند / 64 میلیون دلار) برای خدمات او طلب خواهند کرد. اینکه آیا بارسا می تواند از عهده این کار بربیاید یا نه را باید دید، اما زوبیمندی بازیکنی است که می تواند برای سال های آینده خط هافبک را حفظ کند.

آلن وارلا (بوکا جونیورز)

وارلا بخش مهمی از تیم قهرمان لیگ حرفه‌ای بوکا جونیورز در سال گذشته بود و در حالی که باشگاه بوئنوس آیرس در دقایق آخر برای قهرمانی تلاش می‌کرد، عملکرد فوق العاده ای در خط میانی انجام داد. تیم های اروپایی شروع به توجه کردند، و اکثر آنها موافق بودند که این آرژانتینی برای یک حرکت فرا آتلانتیک آماده است.

وارلا کار خود را در آکادمی بارسا در بوئنوس آیرس آغاز کرد – مجموعه ای که باشگاه کاتالان با آن رابطه قوی دارد. گزارش هاحاکی از آن است که کاتالان ها حتی با بوکا به توافق رسیده اند تا استعدادهای برتری که از سیستم جوانان باشگاه بیرون می آیند در اولویت باشند. انتقال به یک باشگاه جایگزین در اروپا ممکن است در حال حاضر منطقی تر باشد – برای مثال بنفیکا احتمالاً به جانشینی انزو فرناندز نیاز دارد – اما بارسا همچنان می تواند گزینه خوبی باشد.

یوسف موکوکو (دورتموند)

بارسا مطمئنا تنها باشگاهی نیست که موکوکو را در اختیار دارد. این مهاجم جوان با توجه به چند بازی برجسته برای دورتموند در سال جاری مورد توجه نام های بزرگ در سراسر اروپا قرار گرفت – و بازی هیجان انگیز او در برابر ژاپن در جام جهانی فقط باعث افزایش علاقه شد. او در 59 بازی 11 گل به ثمر رسانده است – بیشتر این بازی ها به صورت فرعی برای دورتموند انجام می شود و جوان ترین بازیکنی است که هم در بوندسلیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است.

به نظر می رسد که تیم آلمانی نمی تواند او را با قرارداد جدیدی منعقد کند، زیرا قرارداد او در پایان فصل آینده به پایان می رسد و ظاهراً موکوکو پیشنهاد تمدید را رد کرده است.

ژاوی در حال تشکیل یک تیم مهیج است که جوانان را در هسته خود دارد، که مظهر جایگاه گاوی و پدری به عنوان عناصر ضروری است، و موکوکو مطمئناً به خوبی در آن گروه قرار می گیرد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا