آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گزینه های احتمالی برای منچستریونایتد در نقل و انتقالات ژانویه

اوسیمن، ژائو فلیکس و پنج بازیکن منچستریونایتد ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت گرفته شوند.

اریک تن هاگ از زمان حضورش در اولدترافورد به شدت مورد حمایت قرار گرفته است، اما برای تکمیل تیمش به تقویت‌های بیشتری نیاز است.

منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بیش از 220 میلیون پوند (266 میلیون دلار) هزینه کرد که یک رکورد جدید باشگاهی است تا دو برزیلی آنتونی و کاسمیرو، لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی و تایرل مالاسیا مدافع کناری هلندی را به خدمت بگیرد.

آنها همچنین موفق شدند کریستین اریکسن را به صورت آزاد و مارتین دوبراوکا دروازه بان نیوکاسل را به صورت قرضی به خدمت بگیرند و اریک تن هاگ زمان کمی را برای شروع یک بازسازی گسترده در تیم تلف کرد.

با این حال، او هنوز برای نهایی کردن تیمی که مطابق تصویرش است در تلاش است.

گروه نرم افزاری ماهور

خروج بحث برانگیز کریستیانو رونالدو نقطه‌ای در خط حمله باز کرده است، در حالی که افت آرون وان بیساکا به این معنی است که یونایتد ممکن است مجبور باشد به گزینه‌های اضافی در دفاع نگاه کند، اما بازیکنانی که بیشتر به انقلاب تن هاگ می‌پیوندند چه کسانی هستند؟

ویکتور اوسیمن (ناپولی)

 

ناپولی بسته شگفت‌انگیز فصل 2022-2023 تاکنون بوده است و 13 برد در کنار تنها دو تساوی ثبت کرده تا به صدر جدول رده‌بندی سری آ برسد و در عین حال به عنوان برنده گروه A جلوتر از لیورپول به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

اوسیمن علیرغم از دست دادن بخش قابل توجهی از فصل به دلیل مصدومیت، کلید صعود آنها بوده است، و در 14 بازی در تمام مسابقات، 10 گل به ثمر رساند، از جمله یک پیروزی تماشایی در اواخر مقابل رم.

این گل خیره کننده تمام ویژگی های منحصر بفرد این نیجریه ای را در بر می گیرد: سرعت، قدرت، هوش و تکنیک.

این چرخش انفجاری سرعت و تفکر سریع در یک سوم پایانی دقیقاً همان چیزی است که یونایتد  در این فصل از دست داده است، و به نظر می رسد اوسیمهن از قدرت بدنی بالایی برخوردار است تا بتواند یک مهره کلیدی در لیگ برتر باشد.

این بازیکن 23 ساله تا سال 2025 با ناپل قرارداد دارد و طبق گزارشات، ارزش او بیش از 100 میلیون پوند (121 میلیون دلار) است، اما اگر او با چنین سرعتی به پیشرفت خود ادامه دهد، چنین مبلغی می تواند یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای یونایتد باشد.

دنزل دامفریز (اینتر)

لوئیس فان خال یک تیم نادیده هلند را به نیمه نهایی جام جهانی 2022 برد و هیچ بازیکنی چشمگیرتر از دنزل دامفریز نبود.

دامفریز که در نقش دفاع راست مورد علاقه خود قرار گرفت، موقعیت هجومی بسیار ارزشمندی را ارائه داد و در عین حال به وظایف خود در دفاع نیز پایبند بود، با نمایش برجسته او در مرحله یک شانزدهم پایانی مقابل USMNT در حالی که دو پاس گل داد و خودش یک گل را به ثمر رساند.

یونایتد در این موقعیت عمقی ندارد، دیوگو دالوت پس از افت نگران کننده انگلیسی در سال گذشته، جایگزین آرون وان بیساکا در ترکیب شد.

طبق گزارش ها این بازیکن با قیمت حدود 42 میلیون پوند (51 میلیون دلار) در ژانویه در دسترس است، اما یونایتد باید در برابر علاقه رقبا سریع دست بجنباند.

گونکالو راموس (بنفیکا)

قرارداد رونالدو در آغاز جام جهانی پس از مصاحبه جنجالی او با پیرس مورگان توسط یونایتد فسخ شد که در طی آن او به دلیل کمبود زمان بازی در نیم فصل اول علیه باشگاه صحبت کرد.

شانس این بازیکن 37 ساله در قطر بهبود نیافت زیرا فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال نیز روی نیمکت نشسته بود و برای نمک پاشیدن به زخم‌های او، گونکالو راموس را فوراً جایگزین او کرد.

راموس با هت تریک خیره کننده ای که پرتغال را به پیروزی 6-1 مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی رساند، و اگرچه او نتوانست آن را با نمایش درخشان دیگری در باخت خود در یک چهارم نهایی مقابل مراکش دنبال کند، اماکانون توجه بزرگترین باشگاه های اروپا شد.

روی کاستا، رئیس بنفیکا تاکید کرده است که این بازیکن 21 ساله به فروش نخواهد رسید مگر اینکه بند خرید او که طبق گزارشات 103 میلیون پوند (125 میلیون دلار) است، برآورده شود.

ژائو فلیکس (اتلتیکو مادرید)

ژائو فلیکس ستاره اتلتیکو مادرید یکی دیگر از گزینه های پرتغالی برای یونایتد است و ظاهراً این بازیکن از زمان موفقیتش در نوجوانی در بنفیکا در رادار آنها بوده است.

فلیکس از زمان انتقال 113 میلیون پوندی خود در سال 2019، برای اقامت در پایتخت اسپانیا مشکل داشت و گیل مارین، رئیس اتلتیکو اذعان کرد که ممکن است در سال 2023 فروخته شود.

فلیکس دو پاس گل و یک گل در قطر به ثبت رساند، اما ارزش بازار او در این فصل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، زیرا او در 18 بازی برای اتلتیکو تنها 7 گل به ثمر رسانده است.

یونایتد در موقعیت خوبی قرار دارد که شروعی تازه به فلیکس ارائه دهد، و او ممکن است با اتحاد مجدد باشگاه با همکاران بین المللی خود برونو فرناندز و دالوت وسوسه شود.

دیوگو کاستا (پورتو)

دیوید دخیا از برگشتن روی فرم که مدت ها انتظارش را می کشید، زیر نظر تن هاگ لذت می برد، اما شماره 1 یونایتد دیگر از جایگاهی در میان دروازه بانان برجسته بازی برخوردار نیست.

دیوگو کاستا از پورتو شباهت های بیشتری با بهترین دروازه بان های امروزی مانند ادرسون منچسترسیتی دارد و در فصل 2022-2023 در جلیگاه فوق العاده ای برای باشگاهش بوده است.

این بازیکن 23 ساله در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه پنالتی را مهار کرد و با وجود اینکه پورتو در رقابت قهرمانی از بنفیکا عقب افتاده بود، تا به امروز در 13 بازی در لیگ برتر شش پنالتی را بسته نگه داشته است.

اعتبار کاستا در طول جام جهانی واقعاً زیر سوال رفت، زیرا او پیش از روی پاتریسیو به عنوان اولین اگزینه پرتغال انتخاب شد. او تقریباً سه امتیاز برای سلکائو در بازی اول مرحله گروهی مقابل غنا به همراه داشت، ولی در یک حرکت عجولانه نهایتا به مراکش برد شگفت انگیزی را  در مرحله یک چهارم نهایی هدیه داد.

با این حال، پتانسیل زیادی برای کاستا وجود دارد که مسیر پیشرفت حرفه‌ای‌اش مجددا باز شود.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا