آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا : مثل امروز باید هیجان هواداران را حس کنیم

پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش، منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.

منچسترسیتی امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، اتحاد، مقابل ولورهمپتون ایستاد و موفق شد به لطف هت‌تریک ارلینگ هالند حریف را 3-0 شکست دهد.

 

بعد از پیروزی 4-2 مقابل تاتنهام در روزهای اخیر این برد برای شاگردان گواردیولا روحیه‌بخش خواهد بود. پپ در روزهای گذشته چند مصاحبه چالشی کرده و حتی از هواداران تیمش انتقاد کرد. او در پایان این بازی سعی کرد با ارسال پیامی برای هواداران از ایجاد تنش بین خودش و آنها جلوگیری کند.

عملکرد سیتی مقابل ولوز

من خیلی راضی‌ام. خیلی خوب کار کردیم و در بهترین لحظات به گل رسیدیم به خصوص در نیمه دوم. خیلی مهم بود که بعد از پیروزی مقابل تاتنهام یک برد دیگر به دست بیاوریم. ولوز تیم باکیفیتی است. ما جدی بودیم و یک بازی فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم .

گروه نرم افزاری ماهور

این بازی بهتر بود یا در مقابل تاتنهام؟

بازی امروز ما مقابل ولوز خیلی شبیه به بازی در نیمه اول مقابل تاتنهام بود که 2-0 عقب افتادیم. در آن بازی هم فوتبالی که ارائه دادیم واقعا خوب بود. ولی امروز بهتر شدیم. حالا باید ببینیم در بازی بعدی چه پیش می‌آید.

 

غیبت فیل فودن در بازی امروز

علت عدم حضور فیل فودن این بود که در بازی ما مقابل منچستریونایتد از ناحیه پا دچار مشکل شده بود. این هفته مشکل او دوباره برایش دردسر درست کرد و تیم پزشکی توصیه کردند استراحت کند. تضمینی وجود ندارد که فیل به بازی ما به آرسنال در جام حذفی برسد.

 

سیتی به نظر پپ چه ضعف‌هایی دارد؟

من می‌دانم نقاط قوت و ضعف ما چیست. جزئیات زیادی هست که باید به آنها رسیدگی کنیم. من مربی‌ای نیستم که روی ضعف‌های تیمم چشم ببندم.

 

ارلینگ هالند

ارلینگ بازیکنی است که باید برایش توپ ارسال شود. بازیکنهای فوق‌العاد‌ه‌ای در اطراف او هستند. توپی که دی‌بروینه برایش ارسال کرد واقعا بی‌نظیر بود. ارلینگ اما کسی است که بیست و چهار ساعته با این شغل یعنی فوتبالیست حرفه‌ای بودن زندگی می‌کند و به این شغل عشق می‌ورزد و با شور و شوق برایش تلاش می‌کند. ارلینگ کسی نیست که استرس داشته باشد. یک بازیکن باثبات که آمارش واقعا خارق‌العاده است.

 

جو امروز ورزشگاه اتحاد بعد از انتقاد پپ از هواداران در روزهای گذشته

من ترجیح می‌دهم آنها من را هو کنند تا اینکه ساکت باشند. وقتی در خانه خودمان خوب بازی نمی‌کنیم و هواداران از ما راضی نیستند دلم می‌خواهد ما را هو کنند نه اینکه ساکت شوند. وقتی آنها با این انرژی بیایند بازیکنها حسش می‌کنند. من هم همینطور. ما در این شرایط است که کنار هم قوی‌تر می‌شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا