آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا : ممکن بود فاصله‌مان با آرسنال ۱۰ امتیاز بشود

پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی ، از کم شدن فاصله تیمش با آرسنال در صدر جدول ابراز خوشحالی کرد .

منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌‎های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

تک گل سیتی در این بازی را ریاض محرز وارد دروازه آبی‌های لندن کرد تا سه امتیاز مهم این دیدار را برای تیمش به ارمغان بیاورد و فاصله آنها با آرسنال که این هفته برابر نیوکسل متوقف شده بود را کمتر از قبل کند.

گواردیولا پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ممکن بود اختلاف امتیاز ما در این هفته به 10 امتیاز برسد چون آرسنال برابر نیوکسل بازی کرد. من فکر می‌کنم نیوکسل بسیار تلاش کرد و ما هم ممکن بود اینجا ببازیم اما این اتفاق رخ نداد و حالا فقط پنج امتیاز اختلاف داریم. من به بازیکنان گفت که همچنان باید به تلاش ادامه دهند. ما هنوز می‌توانیم 63 امتیاز دیگر به دست آوریم اما هر بازی اهمیت خودش را دارد. ما باید همچنان به ثابت کردن خودمان ادامه دهیم.»

سرمربی سیتی با اشاره به فشارها روی تیمش اظهار داشت:« مردم از ماه نوامبر فکر می‌کردند ما قهرمان هستیم و چنین چیزی غیرممکن است. آرسنال، منچستریونایتد و سایر تیم‌ها چنین فشاری را تحمل نمی‌کنند. پس از فتح چهار لیگ برتر در پنج سال، انگیزه دادن به بازیکنان کار آسانی نیست و به همین دلیل است که من از شرایط راضی هستم. پس از اتفاقی که سال گذشته رخ داد، ما هنوز اینجا هستیم.»

او با تحسین سبک بازی آرسنال اضافه کرد:« ما ترجیح می‌دادیم به صدر نزدیک‌تر باشیم اما با توجه به عملکرد آرسنال تا اینجا، آنها شایسته قرار گرفتن در صدر را دارند و من می‌دانم که چه چالشی پیش روی ما است. اما این موضوع بسیار مهم است، خصوصا برای نیم فصل دوم و ما باید بدانیم که می‌توانیم دوباره و دوباره و دوباره انجامش دهیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا