آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

یان زومر به بایرن مونیخ پیوست

دروازه‌بان با تجربه تیم ملی سوئیس و مونشن گلادباخ قرارداد خود با بایرن مونیخ را امضا کرد.

یان زومر دروازه‌بان 34 ساله تیم ملی سوئیس و باشگاه مونشن‌گلادباخ با امضای قراردادی 2.5 ساله به بایرن مونیخ پیوست و تا 30 ژوئن 2025 در جمع شاگردان یولیان ناگلزمن حضور خواهد داشت.

 

جذب این دروازه‌بان در شرایط صورت گرفت که مانوئل نوئر پس از بازگشت از جام جهانی 2022 قطر و زمانی که در حال تمرین اسکی بود، دچار شکستگی پای راست شد.

اولیور کان مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ درباره جذب زومر گفت: زومر یک بازیکن ارزشمند برای ما است، زیرا تجربیات بین‌المللی زیادی دارد و طی سال‌های گذشته نیز در بوندسلیگا بازی کرده است.او چیزهای لازم برای کمک فوری به کسب موفقیت ما را دارد. ما مطمئن هستیم که می‌توانیم با زومر به اهداف خود دست پیدا کنیم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

همچنین زومر 34 ساله عنوان کرد: از درخصوص چالش جدیدم در بایرن مونیخ بسیار هیجان زده هستم. بایرن یک باشگاه بزرگ و قدرتمند است. ما طی سال‌های گذشته بارها مقابل هم بازی کرده‌ایم و من کیفیت و بزرگی این باشگاه را می‌دانم. من افتخار می‌کنم که حالا بخشی از بایرن مونیخ هستم. من مشتاقانه منتظر شروع کارم با هم‌تیمی‌های جدیدم هستم. می‌خواهم از باشگاه مونشن‌گلادباخ برای هشت سال و نیم فوق‌العاده‌ای که در آنجا داشتم، تشکر کنم که این انتقال را فراهم کرد.

 

زومر از سال 2014 وارد لیگ آلمان شد و 335 بازی برای مونشن‌گلادباخ انجام داد. او همچنین با انجام 80 بازی، بیشترین تجربه ملی را در کشورش دارد. حضور در سه دوره جام جهانی و همچنین دو دوره رقابت‌های قهرمانی اروپا، سه بار انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال سوئیس از افتخارات این دروازه‌بان محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا