آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

یورگن کلوپ: برای ۱۰ سال دیگر به عنوان سرمربی لیورپول انرژی دارم!

یورگن کلوپ پس از بازی تاریخی خود مقابل چلسی در روز شنبه، به شوخی گفت که با کمال میل یک دهه دیگر به عنوان سرمربی لیورپول باقی خواهد ماند.

دیدار شنبه لیگ برتر در نهایت به یک ماجرای بی‌معنا بین دو تیم ضعیف ختم شد و هزارمین بازی کلوپ در مدیریت در نهایت بدون گل به پایان رسید. او در صحبت با کارشناسان پس از بازی – که شامل استیون جرارد نیز می‌شود، که بدون شک در آینده نزدیک به سمت لیورپول چشم دوخته است – یک شوخی مرموز در مورد انگیزه خود ارائه کرد.

آنچه آنها گفتند: “امشکلی در انگیزه من نیست”، یورگن کلوپ به BT Sport گفت. “من کمی شبیه اوبلیکس هستم، که در … شما آستریکس و اوبلیکس را می شناسید؟ آه، شما آن را نمی دانید، فراموشش کنید … اگر بخواهید برای 10 سال دیگر انرژی کافی دارم!”

اگر یورگن کلوپ در مورد آینده خود در لیورپول جدی است، تیم او باید وضعیت بد خود را اخیراً بهبود بخشد. مانند حریف شنبه چلسی، قرمزها در فصل 2022-23  تنها 29 امتیاز از 19 بازی گرفتند و بدون پیروزی در 3 بازی آخر خود در رده هشتم قرار گرفتند. اگر برنتفورد در روز یکشنبه از لیدز شکست نخورد، آنها می توانند به رتبه نهم بازگردند.

لیورپول برای دفاع از تاج جام حذفی خود در 29 ژانویه، زمانی که این آلمانی تیمش را در دور چهارم خارج از خانه مقابل برایتون هدایت می کند، باز می گردد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا