آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

۳ گزینه مدنظر منچستریونایتد برای تقویت خط حمله

باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط حمله تیم تحت‌ هدایت اریک تن‌هاخ برنامه خاصی دارد.

مدیران باشگاه منچستریونایتد که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم، تقویت خط حمله تیم تحت‌ هدایت اریک تن‌هاخ را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند، گزینه‌های خاصی را به این منظور در نظر گرفته‌اند. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «ESPN»؛ هری کین از تاتنهام، ویکتور اوسیمهن از ناپولی و بنجامین ششکو از سالزبورگ سه گزینه مدنظر مدیران باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط حمله شیاطین سرخ است.

 

منچستریونایتد در حال حاضر در تلاش است تا ووت وخورشت مهاجم برنلی را که در حال حاضر به طور قرضی در بشیکتاش عضویت دارد را با قرارداد قرضی 6 ماهه به خدمت بگیرد. مدیران منچستریونایتد اما می‌دانند که برای اینکه تیم تحت‌هدایت تن‌هاخ بتواند برای کسب جام‌ها بجنگد، باید مهاجم سطح بالایی را به ترکیب تیم خود اضافه کنند.

کین 29 ساله که قرارداد فعلی‌‌اش با تاتنهام تا پایان ماه ژوئن 2024 اعتبار دارد، پیش از این مورد توجه منچسترسیتی نیز قرار داشت. اوسیمهن 24 ساله هم که تا سال 2025 تحت‌قرارداد ناپولی است، پیشنهادهایی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی دریافت کرده است. بنجامین ششکوی اسلوونیایی اما در دسترس‌ترین گزینه برای منچستریونایتد به نظر می‌رسد، مهاجمی که تا سال 2026 با سالزبورگ قرارداد دارد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

منچستریونایتد در حال حاضر با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا