آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آبراهام رم رانجات داد

رم در آستانه شکست در سن سیرو بود، قبل از اینکه یک ضربه دیرهنگام تامی آبراهام یک امتیاز نجات بخش را بگیرد و میلان را به رقابت قهرمانی سری آ بازگرداند.

برتری زودهنگام میلان در نیم ساعت، زمانی که پیر کالولو در انتهای کرنر ساندر تونالی قرار گرفت و اولین گل خود در لیگ را در این فصل به ثمر رساند، حاصل شد. سالواتوره فوتی، دستیار سرمربی رم، در غیاب ژوزه مورینیو، که محرومیت دو جلسه ای خود را کامل کرد، در زمین بازی حضور داشت و دید که جالوروسی پس از عقب افتادن، در تلاش برای واکنش نشان می دهد، با فشار میلان در نهایت زمانی که توماسو پوبگا، بازیکن تعویضی نیمه دوم به رافائل چسبید. پاس لائو 2-0 شد. سپس رم یک ضربه ایستگاهی در وقت های تلف شده به دست آورد و آبراهام سریع ترین واکنش را نشان داد و پس از مهار هوشمندانه ضربه سر نمانیا ماتیچ، یک امتیاز را برای تیمش پس از نمایش تهاجمی نجات داد.

تامی آبراهام مانند بقیه اعضای تیمش در 80 دقیقه ابتدایی یا بیشتر، در سن سیرو نسبتاً منزوی بود، با فرصت‌های واضحی که رم به نظر می‌رسید که به پنجمین شکست فصل خود سقوط کند. مهاجم سابق چلسی نشان داد که غرایز غارتگر او مانند همیشه در زمان حیاتی بیدار می شوند،  یک امتیاز حیاتی را گرفت و تیمش را به سه امتیاز از اینتر در رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا رساند.

ضربه دیرهنگام آبراهام در نمایش ناامیدکننده رم، با پائولو دیبالا، آرژانتینی، به عنوان یک حلقه ضعیف برجسته شد. برنده جام جهانی در بیشتر زمان بازی نتوانست تهدیدی انجام دهد و حتی در نیمه اول یک فرصت را از دست داد که توپ از فاصله نزدیک به پای ایستاده او برخورد کرد. اگر رم بخواهد در میان فقدان عمق در موقعیت‌های تهاجمی، در رقابت برای صعود به جمع چهار تیم برتر باقی بماند، دیبالا در بازی‌های آینده باید کارهای بیشتری انجام دهد.

برای میلان و رم چه اتفاقی می افتد؟ دریافت دو گل دیرهنگام میلان باعث می شود که آنها به جایگاه سوم لیگ پس از یوونتوس سقوط کنند و اکنون با ناپولی صدرنشین، هفت امتیاز فاصله دارند، در حالی که رم ششم باقی مانده است. هر دو تیم در اواسط هفته در کوپا ایتالیا دوباره به میدان می روند و میلان و رم به ترتیب مقابل تورینو و جنوا قرار خواهند گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا