آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرسنال از اتحادیه فوتبال اروپا درخواست تجدید نظر کرد

آرسنال پس از متهم شدن توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد، درخواست تجدید نظر را آغاز کرده است.

آرسنال به اتهام رفتار بازیکنانش مقابل آکسفورد در دور سوم جام حذفی از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست تجدید نظر کرده است. توپچی ها به دلیل اعتراضات خود در نیمه اول تحریم شدند، زیرا بازیکنان احساس کردند که باید یک پنالتی به نفع آنها اعلام می شد. داور اعتراضات را رد کرد و آرسنال 3-0 پیروز شد.

توپچی ها به این دلیل که اتهام نامعقول و ناعادلانه بوده است، درخواست تجدید نظر کرده اند. آرسنال معتقد است که این غیر منطقی است زیرا اتحادیه فوتبال انگلیس می گوید که آنها به زور سعی کردند داور را وادار کنند که تصمیم آنها را لغو کند، حتی اگر مسئول مسابقه در گزارش خود به چنین چیزی اشاره نکرده باشد. لندنی‌های شمالی نیز احساس می‌کنند این اتهام ناعادلانه است، زیرا حوادث مشابهی در باشگاه‌های دیگر رخ داده است که منجر به اتهام نشده است. آنها در فرجام خواهی خود به چند نمونه اشاره کرده اند و اکنون منتظر پاسخ هستند.

حمله آرسنال به آکسفورد دومین اتهام این باشگاه در یک هفته بود. توپچی ها نیز تحریم شدند و متعاقباً به دلیل ناتوانی در کنترل بازیکنان خود مقابل نیوکاسل، 40 هزار پوند جریمه شدند. یک بار دیگر تصمیم برای اعلام نکردن پنالتی  منجر به واکنش آتشین توپچی ها شد که مورد رضایت اتحادیه فوتبال انگلیس قرار نگرفت.

منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا