آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرسنال با برایتون بر سر انتقال ۲۰ میلیون پوندی تروسارد مذاکره می کند.

آرسنال با برایتون بر سر انتقال 20 میلیون پوندی تروسارد مذاکره می کند.

آرسنال برای جذب لئوناردو تروسارد از برایتون پس از از دست دادن میخائیلو مادریک تلاش می کند و بحث ها بر سر یک قرارداد 20 میلیون پوندی در حال پیشرفت است.

توپچی ها مشتاق هستند تا قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات، مهاجم دیگری را به خدمت بگیرند و پس از از دست دادن میخائیلو مودریک به چلسی، باید به دنبال جایگزین دیگری باشند. تروسارد به عنوان یک گزینه جذاب در نظر گرفته می شود، زیرا او در حال حاضر در لیگ برتر ثابت شده است و پس از قطع رابطه اش با سرمربی برایتون، روبرتو دزربی، در دسترس است.

آرسنال پس از قراردادی که باعث شد بن وایت در سال 2021 از ورزشگاه آمکس خارج شود، روابط خوبی با برایتون دارد و اکنون بحث‌ها بین دو باشگاه بر سر تروسارد بالا گرفته است. مذاکرات بر سر مبلغی حدود 20 میلیون پوند (25 میلیون دلار) برای این بازیکن 28 ساله که تنها 6 ماه از قراردادش با مرغ دریایی باقی مانده است، ادامه دارد. برایتون گزینه ای برای تمدید قراردادش تا یک سال دیگر نیز دارد که آنها را در موقعیت قوی تری در جریان مذاکرات قرار می دهد.

تروسارد در حال حاضر در برایتون تمرین می کند که با دزربی در مورد تمایل او برای ترک باشگاه در میان علاقه گسترده در این ماه اختلاف نظر داشت. او از زمان شکست مقابل آرسنال در شب سال نو، دیگر هیچ حضوری نداشته است.

گروه نرم افزاری ماهور

توپچی ها بعدازظهر یکشنبه در ورزشگاه امارات به مصاف منچستریونایتد می روند.

منبع:Goal.com

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا