آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنتونیو کونته تاتنهام را ترک می کند!

آنتونیو کونته تاتنهام را ترک می کند! اسپرز گفته است که در پایان فصل قرارداد جدیدی به سرمربی پیشنهاد نمی‌کند.

اسپرز پس از جام جهانی تنها یک برد در پنج بازی لیگ به ثبت رسانده است و مصاحبه‌های اخیر کونته به‌طور فزاینده‌ای خصمانه شده است تا جایی که بارها موضوع جدایی این بازیکن ایتالیایی از باشگاه مطرح شده است. قرارداد فعلی او در ژوئن سال جاری به پایان می رسد. و جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه نگار ایتالیایی و متخصص نقل و انتقالات می گوید:

“خبری که می توانم با قطعیت به شما بگویم این است که آنتونیو کونته در پایان فصل تاتنهام را ترک خواهد کرد.” جرقه ای وجود نداشت، قرارداد او به پایان می رسد و باشگاه از او درخواست تمدید نکرده است.”

دی مارتزیو از آن زمان به بعد اعلام کرده است که این نتیجه صرفاً پیش بینی او است، زیرا موضع آنتونیو کونته همیشه تمرکز بر فصل پیش از انجام مذاکرات بیشتر برای قرارداد بوده است. با این حال، اگر او در تابستان امسال جدا شود، تاتنهام ممکن است به دنبال پنجمین سرمربی خود در سه سال و نیم گذشته باشد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی یکی از نام‌هایی بود که با این پست احتمالی خالی مرتبط شد، اگرچه شایعاتی در مورد حضور این بازیکن آلمانی در لیگ برتر اسپانیا نیز وجود دارد.

در حال حاضر، وظیفه اصلی آنتونیو کونته ، زنده نگه داشتن امیدهای چهار تیم برتر اسپرز است. تیم او با یک بازی مقابل منچستریونایتد شش اختلاف امتیاز با منچستریونایتد فاصله دارد.
منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور
58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا