آخرین مطلبداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنتونی گوردون با قراردادی ۴۰ میلیون پوندی از اورتون به سنت جیمز پارک خواهد آمد.

آنتونی گوردون با قراردادی 40 میلیون پوندی به نیوکاسل پیوست. نیوکاسل قرارداد 40 میلیون پوندی آنتونی گوردون را علنی کرد.
در حالیکه سرخابی ها به فوتبال لیگ قهرمانان چشم دوخته اند، فوروارد جدید با 40 هزینه میلیون پوندی وارد می شود.

سرخابی ها تایید کردند که گوردون از نیوکاسل به سنت جیمز پارک پیوسته است. این بازیکن 21 ساله پس از تلاش برای جدایی از اورتون، به قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند پیوست. گوردون در تلاش برای انتقال اجباری به سمت ادی هاو، سه بار از تمرین صرف نظر کرد.

گوردون به وب سایت رسمی نیوکاسل گفته است: “از زمانی که من در مورد علاقه شنیدم، همیشه متقاعد بودم که نیوکاسل برای من است. فکر می کنم پایگاه هواداران و شهری واقعاً مناسب برای من است، روشی که تیم بازی می کند. دقیقا  مناسب برای است و باشگاه فقط به نظر می رسد که در مسیر درستی حرکت می کند. احساس می کنم این یک گام واقعا بزرگ است. مردم هنوز توانایی های من را ندیده اند. فکر می کنم من واقعاً می توانم اینجا عالی باشم.”

تصمیم نیوکاسل برای هزینه های کلان برای گوردون در فصلی است که سرخابی ها مدعیان قدرتمندی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده هستند. شاگردان هاو پس از 20 بازی در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارند. نیوکاسل نیز همچنان در جستجوی جام نقره در جام کارابائو است. سرخابی ها پس از بازی رفت مرحله نیمه نهایی خود با نتیجه 1-0 مقابل ساوتهمپتون پیش افتادند و بازی برگشت را در سنت جیمز پارک انجام دادند.

خرید جدید در جام حذفی است و نمی تواند در اواسط هفته مقابل ساوتهمپتون در جام کارابائو به میدان برود، بنابراین امیدوار است اولین دقایق خود در نیوکاسل در روز شنبه مقابل وستهم در لیگ برتر باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا