آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : بلینگام از بهترین هافبک‌های دنیاست

کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود پیش از بازی با ویارئال از جود بلینگام تعریف کرد ولی گفت که همین حالا در رئال مادرید بهترین ها بازی می کنند .

رئال مادرید فردا از هفتۀ 16 لالیگا میهمان ویارئال است. رئال پس از پیروزی برابر وایادولید در لالیگا و کاسرنیو در کوپا دل ری، آماده و باروحیه به این بازی رسیده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «دیگر به هر سه روز یک بازی عادت کرده‌ایم. شرایط تیم پس از جام جهانی خوب است و هرچند مشکلات کوچکی داریم ولی در مجموع همه چیز خوب به نظر می‌رسد. فردا یک بازی دشوار پیش رو داریم ولی مطمئنم که نمایش خوبی از تیم خواهیم دید.»

 

کارلتو ادامه داد: «ویارئال با کیکه ستین تغییر کرده و حالا با سبکی متفاوت بازی می‌کند. ستین ایده‌های فوتبالی روشنی دارد. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی می‌کنند و به دنبال پیروزی هستند پس باید منتظر بازی جذابی باشیم.»

آنچلوتی درمورد احتمال خروج بازیکنان در انتقالات زمستانی گفت: «اگر کسی از من درخواست جدایی کند، به او گوش خواهم داد ولی فعلا هیچ‌کس به دفتر من نیامده و نگفته است که می‌خواهد برود. همه بازیکنان متمرکز روی بازی‌های پیش رو هستند و من به تمام آنها نیاز دارم. کسی هم از اینکه کم بازی می‌کند، گلایه نکرده است.»

گروه نرم افزاری ماهور

سوپرجام و یک هفتۀ کلیدی برای رئال: «فردا تیم تازه‌نفس و سرحالی در میدان داریم چون بیشتر بازیکنان اصلی برابر کاسرنیو استراحت کردند. تیم رفته‌رفته در حال نزدیک شدن به فرم فصل گذشته است. در هر بازی بهترین‌ها را به زمین می‌فرستم و پس از ویارئال، سوپرجام را پیش رو داریم که جام بسیار مهمی است. تلاش دارم تا در بهترین فرم به آن تورنمنت برسیم (چهارشنبه برابر والنسیا در نیمۀ نهایی سوپرجام).»

 

شایعات خرید جود بلینگام: «بلینگام از بهترین هافبک‌های دنیاست ولی من همین حالا در تیم خودم بهترین‌ها را دارم. فده والورده، کاماوینگا، شوامنی و دیگر جوانانی که آینده درخشانی دارند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا