آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : همان بهتر که به وینیسیوس پنالتی نرسید!

سرمربی تیم رئال مادرید این فصل را به خاطر برگزاری جام جهانی در پاییز، فصلی منحصر به فرد دانست که شرایط خاصی دارد.

رئال مادرید به سختی و پس از تساوی یک بر یک در وقت های قانونی و اضافه، والنسیا را در ضربات پنالتی شکست داده و به دیدار پایانی سوپرجام اسپانیا راه یافت. کارلو آنچلوتی در پایان این دیدار، تنها هدف تیمش در این رقابت ها را قهرمانی دانست.

 

کارلتو در مورد این دیدار نفس گیر گفت: “واقعا بازی سختی بود و حسابی به زحمت افتادیم. البته در این سطح، بازی آسانی نداریم. شروع خوبی در این دیدار داشتیم و خوشبختانه پایان کار هم برای ما خوب بود. حریف عملکرد بسیار خوبی در کارهای دفاعی داشت و از اینکه به پیروزی رسیدیم، خوشحالم.”

 

او با رد این موضوع که تیمش در نیمه دوم از نظر بدنی کم آورد تاکید کرد: “نه موضوع این نیست و سعی ما این بود که با زدن گل از کشیدن کار به ضربات پنالتی جلوگیری کنیم. البته این طبیعی است که ما در سطح ایده آلی نیستیم چون تعدادی از بازیکنان به تازگی از جام جهانی برگشته اند. با این حال باید شرایط بهتر را پیدا کنیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی رئال افزود: “ما تحت تاثیر مصدومیت کاماوینگا، لوکاس و میلیتائو بودیم و کارواخال و مندی بهبودی خود را به دست آورده و برای بازی بعدی کنار ما خواهند بود. به هر حال ما 14 بازیکن در جام جهانی داشتیم و 20 روز بعد از این جام، نباید انتظار شرایط بهتر از این را داشت.”

 

آنچلوتی در مورد انتخاب های خود برای زدن ضربات پنالتی گفت: “من سه بازیکن باتجربه را برای سه ضربه نخست انتخاب کردم؛ بنزما، مودریچ و کروس. بعد از آنها آسنسیو که شوتزن خوبی است و بعد هم وینیسیوس جونیور که البته همان بهتر که نیاز نشد پنالتی بزند! (سرمربی رئال این بخش از صحبت های خود را با خنده بیان کرد تا مشخص شود قصد شوخی با شاگردش را داشته است.)”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا