آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: همه جام‌ها برای رئال مادرید مهم هستند/ به ۶ گانه فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بر انگیزه بالای مردانش برای کسب سوپرجام اسپانیا تأکید کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) شاگردانش برابر بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا – دیداری که از ساعت 22:30 در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود – به خبرنگاران گفت: همه جام‌ها برای ما مهم هستند. در این بازی چیزهای مهم فراوانی هست که باید برای‌شان بجنگیم. بردن جام همیشه حال و هوای تیم را خوب می‌کند. ما هر روز برای بردن بازی‌ها و فینال‌ها می‌جنگیم. تیم ما باانگیزه است و خونسرد. بازیکنان ما به چنین بازی‌های پرفشاری عادت دارند و ما هم به توانایی آنها ایمان داریم.

 

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا در این فصل به بردن شش‌گانه قهرمانی فکر می‌کند، تأکید کرد: در حال حاضر بردن شش‌گانه چیزی نیست که فکر‌مان را مشغول کند. ما می‌خواهیم در تمامی رقابت‌ها بجنگیم. این همان چیزی است که باید انجام دهیم. بیشتر از این لازم نیست ذهن‌مان را درگیر کنیم. باید قدم به قدم پیش رفت و با آمادگی جسمی و ذهنی مناسب خودمان را به پایان فصل برسانیم.

کارلتو با رد اشباع شدن تیمش از کسب افتخار و بی‌انگیزه آن برای بردن سوپرجام گفت: نه، چنین چیزی صحت ندارد. رئال مادرید از سال 2013 جام برده و هرگز از کسب جام سیر نشده است. باشگاهی مانند رئال مادرید به شما اجازه نمی‌دهد فکر کنید به اندازه کافی جام برده‌اید.

 

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

آخرین وضعیت کریم بنزما و شرایط مصدومان تیم برای حضور در ال‌کلاسیکو مورد بعدی بود که سرمربی ایتالیایی به آن اشاره کرد و اظهار داشت: بنزما برگشته است. او انگیزه فراوانی دارد و برای تیم ما مهره‌ای بسیار مهم است. تیم دانست که چطور باید با غیبت او کنار بیاید، اما حالا با بازگشتش شرایط تیم بهتر هم خواهد شد. به جز دو بازیکن‌مان که در مادرید مانده‌اند و لوکاس واسکز، وضعیت سایرین خوب است. کاماوینگا به خوبی ریکاوری کرده است و میلیتائو هم بدون مشکل تمریناتش را انجام داد.

 

آنچلوتی درباره حضور سرزده رونالدو در تمرینات روز گذشته رئال مادرید در شهر ریاض هم گفت: رونالدو بازیکنی کامل و باانگیزه است. او از حضور در این کشور و تیم جدیدش راضی است. او انگیزه فراوانی دارد و به نظر من تصمیم درستی گرفته است.

 

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا