آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: هیچ تورنمنتی را فدای تورنمنت دیگر نمی‌کنیم/ بنزما و مودریچ باید در رئال بازنشسته شوند

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت، تیمش در تمامی رقابت‌ها برای کسب جام خواهد جنگید.

کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته هفدهم لالیگای اسپانیا پذیرای والنسیا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما مقابل رئال سوسیه‌داد بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم که بازی خیلی سختی بود. از تمامی جنبه‌ها در حال پیشرفت هستیم و بازیکنان حالا به لحاظ فیزیکی حس بهتری دارند.

 

وی با اشاره به مصدومیت فرلان مندی اظهار داشت: کاماوینگا در پست مدافع چپ بازی کرد، چون ما در شرایط اورژانسی قرار داشتیم. آلابا و ناچو هم می‌توانند در آن پست بازی کنند، اما کاماوینگا در این پست خیلی خوب است. خط دفاعی ما مستحکم است و تنها در برتری مقابل اتلتیکومادرید بود که یک گل دریافت کردیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در مورد اختلاف پنچ امتیازی که تیمش با بارسلونای صدرنشین دارد، تصریح کرد: ما اعتمادبه‌نفس‌ لازم را داریم و در وضعیت خوبی هستیم. ما می‌توانیم برای کسب تمامی جام‌ها بجنگیم و هرگز هیچ تورنمنتی را فدای تورنمنت دیگر نمی‌کنیم. ما به فتح جام حذفی نزدیک هستیم، در مهمترین تورنمنت (لیگ قهرمانان) بازی خواهیم کرد و تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید.

 

گروه نرم افزاری ماهور

کارلتو همچنین درباره دو ستاره تیمش که شایعاتی مبنی بر رفتن آنها به لیگ عربستان نیز وجود دارد، خاطر نشان کرد: به اعتقاد من دو اسطوره مثل کریم بنزما و لوکا مودریچ باید در رئال مادرید بازنشسته شوند. آنها باید در اینجا بمانند.

 

وی در پایان گفت: کارواخال و شوامنی صد درصد آماده بازی هستند. سبایوس کیفیتی مشابه به کیفیت بازی مودریچ دارد و می‌تواند در آینده جایگزین لوکا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا