آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آیا ساکا در دربی شمال لندن حضور خواهد داشت؟

آیا ساکا در دربی شمال لندن حضور خواهد داشت؟ آرتتا، سرمربی آرسنال، پیش از دیدار حساس با اسپرز، وضعیت مصدومیت او را منتشر کرد.

میکل آرتتا ترس از غیبت بوکایو ساکا در دربی یکشنبه شمال لندن را کاهش داد و تاکید کرد که حال او خوب است.

ساکا 15 دقیقه پس از پایان پیروزی 3-0 آرسنال مقابل آکسفورد در جام حذفی، دوشنبه شب پس از اینکه به نظر می رسید به دلیل مصدومیت عضلانی دچار آسیب دیدگی شده بود، لنگان لنگان بازی را ترک کرد. این نگرانی‌ها را افزایش داد که او ممکن است بازی آخر هفته مقابل تاتنهام را از دست بدهد، اما آرتتا تاکید کرد که این ملی‌پوش انگلیسی مصدومیت جدی ندارد.

سرمربی آرسنال پس از پیروزی در ورزشگاه قسام گفت: حال ساکا خوب است. پیروزی در این مسابقات همیشه سخت است. ما در نیمه دوم همه چیز را تغییر دادیم، کنترل بیشتری بر بازی داشتیم و موقعیت هایی را برای پیروزی پیدا کردیم.”

هواداران آرسنال امیدوارند با توجه به بازی حیاتی یکشنبه خود در مقابل رقبای شمال لندن در لیگ برتر، نظر آرتتا در مورد ساکا درست باشد. پس از لنگیدن، امیل اسمیت  جایگزین او شد که اولین حضورش پس از چهار ماه غیبت بدلیل جراحی کشاله ران بود.

گروه نرم افزاری ماهور

آرتتا گفت: “چهار ماه از بازی او می گذرد، بنابراین فکر می کنم این بازی عالی بود زیرا به او چند دقیقه فرصت داد تا از محدودیت ها خارج شود.” اکنون او باید شروع کند تا در دسترس باشد و در بالاترین سطح بازی کند، زیرا ما به او نیاز داریم.»

آرسنالی ها روز یکشنبه به تاتنهام می روند و به دنبال حفظ برتری پنج امتیازی خود در صدر لیگ برتر هستند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا