آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آیا مسی در پار سن ژرمن با استقبالی خشمگینانه روبرو خواهد شد؟

گالتیه درباره بازگشت قهرمان جام جهانی پس از تمسخر فرانسه توسط آرژانتین صحبت می کند. کریستوف گالتیه مطمئن است که لیونل مسی، قهرمان جام جهانی، پس از بازگشت به پاری سن ژرمن با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

اسطوره آرژانتینی رویاهای فرانسه را در فینال جام جهانی در قطر بر باد داد، با عملکردهایش در خاورمیانه – که شامل دو گل در فینال و یک ضربه نقطه‌ای موفق در ضربات پنالتی اعصاب خردکن بود – مانع از آن شد که فرانسوی ها مدعی بازگشت به بازی شود. و حالا پاری سن ژرمن همچنان منتظر است تا از مسی در پارک دو پرنس پس از جشن های پرهیاهو در آمریکای جنوبی که بسیار بحث های بحث برانگیز بود، استقبال کند.

به عقیده گالتیه بدیهی است که او در خانه به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در مورد استقبال در ورزشگاه، شک ندارم که او در پارک دو پرنس به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. او با عملکرد فوق العاده در این جام جهانی زیباترین جام ها را به دست آورد. مهمتر از همه، حالا که او به این هدف باورنکردنی دست یافته است، باید به یاد بیاوریم که او از شروع فصل چه کرده است.

گالتیه در ادامه تاریخ بازگشت مسی را تایید کرد و افزود: از استقبال او بسیار خوشحال خواهیم شد. لئو مطمئناً در 3 ژانویه به ما خواهد پیوست.”

مسی غایب قابل توجهی بود زیرا پاری سن ژرمن اولین شکست خود را در لیگ 1 در فصل 2022-23 مقابل لنز در روز سال نو متحمل شد، اما او قبل از بازی با شاتورو در جام حذفی فرانسه در روز جمعه به جمع پر ستاره ها در پایتخت فرانسه خواهد پیوست.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا