آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اعتراف و هشدار تن‌هاخ بعد از برد یونایتد

سرمربی منچستریونایتد بعد از برد سه بر صفر تیمش مقابل ناتینگهام اعتراف کرد که تغییر غیرقابل پیش‌بینی حریف می‌رفت به تغییر نتیجه بیانجامد.

منچستریونایتد بازی نخست مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را با پیروزی سه بر صفر در خانه ناتینگهام فارست به پایان رساند تا در بازی برگشت کار آسانی برای نهایی کردن صعود به فینال داشته باشد. در این دار به ترتیب رشفورد ، وخهورست و برونو فرناندز برای شیاطین سرخ گلزنی کردند . اریک تن‌هاخ در پایان این دیدار از تسلط تیمش بر بازی راضی بود اما هشدار داد که نشانه های نگران کننده ای نیز وجود داشت.

 

او در مورد نمایش شاگردانش در بازی با ناتینگهام فارست گفت:” من از عملکرد تیم راضی هستم. ما در طول 90 دقیقه، کنترل بازی را در اختیار داشتیم. باید پیشرفت کنیم اما در کل فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم. بازی اول تمام شد و حالا یک دور دیگر باقی مانده است.”

سرمربی یونایتد اعتراف کرد که در دقایقی از بازی تغییر سیستمی در تیم حریف به وجود آمد که آن‌ها پیش بینی‌اش نکرده بودند. او صادقانه گفت:” حریف یک تغییر سیستم غیرمنتظره داشت. ما این تغییر را پیش بینی نکرده بودیم و باعث شد تا در لحظاتی از بازی احتمال تغییر نتیجه به وجود بیاید. نباید چنین اتفاقی رخ بدهد و ما باید یاد بگیریم که به عنوان یک تیم در سطح بالا نباید چنین دقایقی را در بازی های خود داشته باشیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

تن‌هاخ افزود:” ما تقریبا به تیم حریف اجازه دادیم که برای بازگشت به بازی تلاش کند؛ این در حالی بود که شروع خوبی داشتیم و کاملا برتری خود را به آنها دیکته کرده بودیم. ما باید از چنین اشتباهاتی اجتناب کنیم. در نیمه دوم با آرامش و خونسردی بیشتری بازی کردیم و عملکردمان خیلی بهتر بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا