آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

النصر:کریستیانو به خانه جدید خود خوش آمدی

تیم النصر عربستان سعودی پس از جدایی زودهنگام کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد، او را به خدمت گرفت.

حماسه نقل و انتقال رسما به پایان رسیده است. پس از هفته ها گمانه زنی در مورد احتمال انتقال رونالدو به النصر – که آخرین آنها از CBS Sports در روز جمعه منتشر شد و اعلام کرد که او قبلاً قرارداد بسته است – ورود او توسط باشگاه عربستانی بصورت رسمی اعلام شد. دوران کوتاه این بازیکن 37 ساله به عنوان بازیکن آزاد به پایان رسید و النصر خرید خود را در شبکه های اجتماعی فاش کرد.

باشگاه در توییتی نوشت: “تاریخ در حال شکل گیری است.” “این قراردادی است که نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر است، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت ما و نسل های آینده، پسران و دختران است تا بهترین نسخه خود باشند. کریستیانو به خانه جدید خود خوش آمدی.”

مصلی المعمر، رئیس النصر افزود: این معامله چیزی فراتر از نوشتن یک فصل جدید تاریخی است، این بازیکن الگوی بالاتری برای همه ورزشکاران و جوانان جهان است و با حضور او در النصر به جلو حرکت خواهیم کرد. برای کسب موفقیت بیشتر برای باشگاه، ورزش عربستان و نسل های آینده.”

باشگاه آن را یک روز زودتر رسمی کرده است. شایعات اولیه این ملی پوش پرتغالی را در ماه نوامبر به باشگاه جدیدش مرتبط می کردند.

گروه نرم افزاری ماهور

این بازیکن 37 ساله نمی تواند برای تیم جدیدش مقابل الخلیج حضور داشته باشد اما او بدون شک امیدوار است که در ژانویه اولین بازی خود را انجام دهد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا