آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

انتقال دشمن مسی به منچستریونایتد نهایی شد

طبق ادعای فابریتزیو رومانو ، ووت وخهورست مهاجم تیم ملی هلند ، پس از فسخ قرارداد قرضی با بشیکتاش راهی منچستریونایتد می شود .

تلاش اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، برای جذب مهاجم در هفته‌های اخیر شدت گرفته است. تن‌هاخ پیش از این گزینه‌هایی مثل ماکسیم چوپوموتینگ از بایرن مونیخ، ژوائو فلیکس و اولیویه ژیرو را هدف گرفته بود اما در روزهای اخیر، گزارش‌ها حاکی از این است که گزینه اول یونایتد ووت وخهورست، مهاجم هلندی بشیکتاش است که در جام جهانی قطر با درگیری‌ای که با لیونل مسی پیدا کرد مورد توجه قرار گرفت. وخهورست در عضویت باشگاه برنلی قرار دارد و به صورت قرضی برای بشیکتاش بازی می‌کند.

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، انتقال ووت وخهورست به منچستریونایتد نهایی شده است و او به زودی با منچستریونایتد قراردادی قرضی امضا خواهد کرد. وخهورست امروز به منچستر سفر می کند تا در تست پزشکی حاضر شود.

بشیکتاش قرار است 2.5 میلیون پوند را مستقیما از منچستریونایتد دریافت کند تا قرارداد قرضی وخهورست را فسخ کند. بشیکتاش با برنلی بر سر بند خرید 10 میلیون یورویی در انتهای فصل به توافق رسیده بود و این یعنی منچستریونایتد برای جذب وخهورست به صورت دائمی، باید به صورت جداگانه به بشیکتاش غرامت بدهد.

لازم به ذکر است که وخهورست در 18 بازی برای بشیکتاش 9 گل زده و 4 پاس گل داده است.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا