آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینزاگی : لوکاکو بازیکن مهمی برای اینتر است

سرمربی اینتر اعتراف کرد که بازی با پارما خارج از پیش بینی کادر فنی پیش رفت و آنها انتظار سخت شدن کار تا این حد را نداشتند .

برای سومین سال متوالی کار اینتر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به وقت های اضافه کشیده شد. نراتزوری این بار بعد از تساوی یک بر یک مقابل پارما، با زدن یک گل دیگر در وقت های اضافه، نسخه این تیم را پیش از کشیدن کار به ضربات پنالتی پیچید. سیمونه اینزاگی بعد از این برد گفت: “بازی سختی بود و فکر می کنم که عملکرد خوبی داشتیم.”

 

وی افزود: “دروازه ما روی تک موقعیتی که تیم پارما داشت، باز شد تا کار پیچیده تر شود. ترجیح من این بود که کار در 90 دقیقه به پایان برسد و مجبور نشویم، 120 دقیقه بازی کنیم. اما همین اتفاق را سال گذشته مقابل امپولی تجربه کردیم و اینک خوشحالیم و با اعتماد به آینده پیش می رویم.”

 

سرمربی اینتر در مورد تغییراتی که جریان بازی با پارما داشت گفت: “تعویض ها به نتیجه بستگی دارد. آنهایی که بازی کردند عملکرد خوبی داشتند. ما باید همینطور ادامه دهیم. پیشرفت ما در لیگ قهرمانان فراتر از حد انتظار بود، در سری آ اما چند امتیاز از دست دادیم و به همه بازیکنان برای ادامه راه سخت خود نیاز داریم.”

گروه نرم افزاری ماهور

لوکاکو به دلیل مصدومیت از روی سکوها این دیدار تماشا کرد. اینزاگی در مورد وضعیت این مهاجم بلژیکی گفت: “این واضح است که لوکاکو بازیکن بسیار مهمی برای ما به شمار می رود. ما او را به هر قیمتی می خواستیم ولی متاسفانه او شدیدترین مصدومیت دوران حرفه ای خود را داشت. لوکاکو بعد از جام جهانی به جمع ما برگشت و خوب تمرین کرد اما سپس با مصدومیت مواجه شد. او استراحت می کند تا بهترین تصمیم را در موردش اتخاذ کنیم تا هر چه سریع تر برگردد. اگر او آماده بود شاید امتیازات مهمی را که از دست دادیم را کسب می کردیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا