آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینزاگی: نمی‌دانم اشکرینیار با ما می‌ماند یا نه/ به آچربی گفتم پیراهنش را به پسری که پشت نیمکت‌مان بود بدهد

سرمربی تیم فوتبال اینتر از پیروزی تیمش برابر کرمونزه در هفته بیستم سری A ابراز خرسندی و درباره وضعیت مدافع اهل اسلواک نراتزوری صحبت کرد.

سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی 2 بر یک شنبه شب مردانش در خانه کرمونزه که به سبب آن تا رده دوم جدول سری A صعود کردند به شبکه DAZN‌ گفت: من بابت این پیروزی بسیار خوشحالم و به تیمم هم به خاطر نمایش فوق‌العاده‌اش تبریک گفتم. آنها با بهترین رویکرد بازی کردند. متأسفانه ما یک گل زیبا از حریف خوردیم که می‌توانست روحیه تیم را بعد از باخت به امپولی بدتر کند اما در عوض تیم خونسردی‌ و تمرکزش را حفظ کرد. بازی برابر کرمونزه کار سختی بود. این تیم همین چند روز پیش ناپولی را از جام حذفی حذف کرد. به همین دلیل من از شخصیتی که بازیکنانم در این بازی نشان دادند و با آن باخت زشت هفته قبل و گل خورده برخلاف جریان بازی را جبران کردند، بسیار راضی‌ام. اگر در این بازی هم امتیاز از دست می‌دادیم، واقعاً ضربه سنگینی به تیم وارد می‌شد.

 

بعد از بازی اینزاگی به مدافع میانی ایتالیایی تیمش فرانچسکو آچربی توصیه کرد که پیراهنش را به پسر بچه‌ای که نزدیک نیمکت اینتر نشسته بود هدیه بدهد. او درباره دلیل این توصیه‌‌اش گفت: آن پسر از اول تا آخر بازی تیم ما را تشویق می‌کرد و من فکر کردم که حقش است به او جایزه بدهیم. هفته پیش مقابل امپولی کلی هوادار به ورزشگاه آمده بودند که با ما قهرمانی سوپرجام را جشن بگیرند اما متأسفانه ما نتوانستیم با هدیه دادن یک پیروزی به آنها حمایت‌شان را جبران کنیم. ما اینتر هستیم و فشار زیادی روی تیم ما برای کسب نتیجه وجود دارد.

میلان اشکرینیار مدافع اینتر این بازی را به دلیل محرومیت از دست داد هرچند گفته می‌شود که او دیگر برای اینتر بازی نخواهد کرد چرا که باشگاه به این مدافع اسلواک اجازه داده که به تیمی دیگر برود و مدیربرنامه‌های او نیز با پاری‌سن‌ژرمن وارد مذاکره شده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

اینزاگی در پاسخ به این سؤال که آیا اشکرینیار تا پایان فصل در کنار اینتر می‌ماند یا نیم فصل از این تیم جدا می‌‌شود، گفت: این سؤال را من نباید جواب بدهم. باید از مدیران باشگاه، ماروتا و اوسیلیو بپرسید. من قبلاً هم گفته‌ام که میلان بازیکنی حرفه‌ای است. او در حال حاضر هنوز در کنار تیم ماست و دارد به تمام توانش تمرین می‌کند. من نمی‌توانم وقتم را درباره تصور اینکه آینده چه خواهد شد، هدر بدهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا