آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت آگوئرو به فوتبال با بارسلونایی دیگر

ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین که به دلیل عارضه قلبی مجبور به ترک میادین شده بود، دوباره پا به توپ می‌شود.

به نقل از نشریه آ اس اسپانیا؛ سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی پیشین تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید، منچسترسیتی و بارسلونا که در اوایل فصل گذشته به دلیل ناراحتی قلبی به بازنشستگی اجباری تن داده بود؛ از کمتر از 20 روز دیگر دوباره پا به توپ می‌شود.

 

آگوئرو در ماه‌های نخست قراردادش با بارسلونا دچار نارسایی قلبی شد و به همین دلیل هم کفش‌هایش را آویزان کرد. ظاهراً اما او به این نتیجه رسیده است که مشکل رخ داده آن‌قدر حاد نبوده که مانع فوتبال بازی کردنش شود و به همین دلیل قرار است که روز 28 ژانویه در بازی سنتی موسوم به « شب زرد » – دیداری سنتی که سالانه به همت باشگاه بارسلونا دِگوایاکیل و با حضور ستاره‌های سرشناس فوتبال جهان برگزار می‌شود – حضور پیدا کند.

دعوت از آگوئرو برای حضور در این بازی در حاشیه جام جهانی 2022 رخ داد که ستاره سابق آلبی‌سلسته این تیم را تا مسیر کسب عنوان قهرمانی همراهی کرد. او تأیید کرد که کارلوس آلخاندرو آلفارو مورنو، رئیس باشگاه بارسلونا دگوایاکیل از او دعوت به عمل آورده است تا در این بازی نمایشی حضور داشته باشد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

آگوئرو بعد از رونالدینیو (2016)، دیه‌گو فورلان (2017)، کاکا (2018)، آندره‌آ پیرلو (2019)، آلساندرو دل‌پیرو (2020)، خاویر ماسچرانو (2021) و کارلوس توس (2022) هشتمین ستاره سرشناسی است که در بازی معروف شب زرد در اکوادور بازی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا