آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت دوبراوکا به نیوکاسل/ منچستریونایتد در پی جذب یاسین بونو

دروازه‌بان اسلواکیایی نیوکاسل که به طور قرضی در منچستریونایتد حضور داشت، به جمع کلاغ‌ها بازگشت.

مارتین دوبراوکا که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از نیوکاسل به منچستریونایتد پیوست، به درخواست باشگاه نیوکاسل قرارداد قرضی‌اش زودتر از موعد مقرر با منچستریونایتد فسخ شد و به جمع کلاغ‌ها بازگشت تا در ادامه فصل برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم لیگ برتری با نیک پوپ به رقابت بپردازد.

در قراردادی که تابستان اخیر بین دو باشگاه منعقد شده بود، نیوکاسل گزینه فسخ قرارداد دوبراوکا در ماه ژانویه را داشت. این دروازه‌بان اسلواکیایی این فصل تنها در دو بازی در جام اتحادیه انگلیس و در بازی مقابل تیم‌های استون‌ویلا و برنلی برای شیاطین سرخ به میدان رفت و در مابقی بازی‌ها ذخیره داوید دخه‌آ بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ منچستریونایتد چشم به جذب یاسین بونو از باشگاه سویا دارد، این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ هم وضعیت این دروازه‌بان 31 ساله را زیرنظر دارد که در جام جهانی 2022 قطر عملکرد درخشانی از خود در تیم ملی فوتبال مراکش به نمایش گذاشت.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ منچستریونایتد چشم به جذب یاسین بونو از باشگاه سویا دارد، این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ هم وضعیت این دروازه‌بان 31 ساله را زیرنظر دارد که در جام جهانی 2022 قطر عملکرد درخشانی از خود در تیم ملی فوتبال مراکش به نمایش گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا