آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

باور نکردنی : لوکادیا گزینه بارسلونا شد!

در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.

در شرایطی که هنوز هواداران پرسپولیس فسخ قرارداد و جدایی یورگن لوکادیا را هضم نکرده اند و حتی برخی از آنها امیدوار هستند تا این بازیکن به ایران بازگردد و دوباره لباس سرخ را بر تن کند، اخبار عجیبی پیرامون او منتشر شده است. لوکادیایی که به واسطه حضور در 9 دیدار پرسپولیس توانست 6 بار برای تیمش گلزنی کرده و به محبوبیت بالایی نیز نزد هواداران دست یابد، به بارسلونا لینک شده است!

 

با توجه به اینکه ممفیس دیپای در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید و امضای قرارداد 2 فصل و نیمه با این تیم است، گمانه زنی های زیادی در مورد جانشین احتمالی او در بارسلونا وجود دارد. ژاوی امیدوار است که بارسا بتواند جدایی بازیکن هلندی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جبران کند.

 

حالا در این میان، روزنامه کاتالانی اسپورت چهارده پیشنهاد «کم هزینه» را برای انتخاب جانشین دیپای ارائه کرده و در کمال تعجب، یورگن لوکادیا نیز در میان این گزینه ها دیده می شود تا در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شود.

گروه نرم افزاری ماهور

دپای در تست های پزشکی اتلتیکو حضور یافت و حتی روز پنج شنبه با این تیم به تمرین پرداخت و منتظر اعلام رسمی انتقالش است. پس از پیروزی بی دردسر بارسا با نتیجه پنج بر صفر و در رقابت های کوپا دل ری برابر سئوتا، ژاوی تایید کرد که به ورود یک مهاجم جدید امیدوار است. با این حال، بارسا باید به محدودیت های مالی اعمال شده توسط لالیگا پایبند باشد، به این معنی که کاتالان ها نمی توانند پول زیادی را برای جانشین احتمالی ممفیس خرج کنند.

 

اسپورت فهرستی از چهارده بازیکن به عنوان جانشینان بالقوه ارزان قیمت ممفیس دیپای تهیه کرده است. این لیست شامل اسامی بسیاری از مهاجمانی است که قراردادشان در حال اتمام است و یا اکنون بازیکن آزاد هستند. روبرتو فیرمینو (لیورپول)، الکسیس سانچز (مارسی)، اولیویه ژیرو (میلان)، لوکاس مورا (تاتنهام)، موسی دمبله (لیون) و دریس مرتنس (گالاتاسرای) از جمله این افراد هستند.

اما نام عجیب در این فهرست که اسپورت منتشر کرده، یورگن لوکادیا 29 ساله است که ماه گذشته و به شکل ناگهانی، قراردادش را با پرسپولیس فسخ و ایران را ترک کرد. حضور کوتاه مدت در جمع شاگردان گل محمدی، باعث شد لوکادیایی که تجربه نه چندان موفقی در برایتون و بوخوم را سپری کرده بود، دوباره بر سر زبانها افتاده و به روزهای خوبش بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا