آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

برنامه جنون‌آمیز الهلال برای رقابت با النصر و جذب مسی

رقیب دیرینه تیم جدید کریستیانو رونالدو برای جا نماندن در کورس جذب مخاطب می‌خواهد دیگر ستاره برتر یک دهه اخیر فوتبال دنیا را به خاور میانه ببرد.

رفتن رونالدو به تیم النصر عربستان، زلزله‌ای در در فوتبال خاور میانه ایجاد کرد که کل دنیا را هم تکان داد. النصر که تا پیش از این شاید تنها برای هوادارانی عربستانی و در نهایت تیم‌های غرب آسیا شناخته شده بود، حالا به لطف ورود رونالدو، اسمش در اقصی نقاط جهان شنیده می‌شود و البته برای رسیدن به چنین هدفی هزینه‌ای هنگفت کرده و سالی 200 میلیون یورو به ستاره پرتغالی حقوق می‌دهد.

 

با این حال از آنجایی که ولخرجی در دنیای ورزشی برای سعودی‌ها مسئله‌ای نیست، حالا بحث احتمال تکرار سناریویی مشابه و شاید حتی بزرگتر توسط یکی دیگر از تیم‌های سرشناس لیگ حرفه‌ای عربستان مطرح شده است.

 

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه الهلال عربستان – دیگر تیم شهر ریاض – پس از مشاهده تأثیر رونالدو بر میزان محبوبیت النصر، رؤیای جذب لیونل مسی را در سر دارد. این در حالیست که شنیده شده ستاره آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 موافقت خود را با تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن ابراز کرده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

آ اس به نقل از رسانه‌های عربستانی نوشته است که الهلال حاضر است حداقل 300 میلیون یورو در سال به مسی حقوق بدهد که 50 درصد بیش از درآمد سالانه رونالدو در النصر خواهد بود. در صورتی که این داستان صحت داشته باشد، ممکن است مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن به میزان قابل توجهی پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد مسی را افزایش دهند. حقوق فعلی مسی در پارک دو پرنس 30 میلیون یورو به صورت خالص در فصل است، یعنی یک دهم رقمی که الهلال در نظر دارد به او بپردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا