آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بزرگان قاره سبز در کمین پنجره ژانویه؛ یوونتوس، کاری بکن

تیم آلگری برای ادامه رقابت در سری‌آ به تقویت احتیاج دارد.

بانوی پیر در حال بازگشت به روزهای خوبش است. 5 شکست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را فراموش کنید چرا که یووه 8 باز متوالی در لیگ گل نخورده است. یوونتوس در جدول سری‌آ هم در حالی جایگاه دوم را به دست آورده که در بازی بعدی در برابر صدرنشین رقابت‌ها فرصت کم کردن فاصله با ناپولی را دارد. با این وجود بیانکونری برای ادامه فرم خوب فعلی به تقویت ترکیبش نیاز خواهد داشت و پنجره نقل و انتقالات زمستانی فرصت مناسبی برای باز گرداندن اعتبار یووه در فوتبال ایتالیا خواهد بود. این تیم 7 امتیاز از ناپولی آماده و مدعی عقب است و برای انجام کارهای بزرگ در روزهای سرنوشت‌ساز نیاز به بازیکنانی دارد که معادلات را برایش تغییر دهد. آلگری یک بار دیگر خودش را به سران باشگاه ثابت کرده و شاید وقت آن است که اداره کنندگان باشگاه خودی نشان دهند و برای سرمربی موفق هفته‌های اخیر کاری بکنند.

 

دغدغه اصلی؛ تقویت فاز هجومی

8 کلین‌شیت متوالی با وجود مصدومان زیاد در جمع مدافعان بیانکونری نشان می‌دهد این تیم با وجود خلا حضور مداوم مهره‌های شاخص در ترکیب مشکلات دفاعی را مرتفع کرده و راه گل نخوردن را دستکم در سری‌آ پیدا کرده است. با این حال یووه 2 بازی آخر خود را با حداقل گل ممکن مقابل رقبایی نه چندان مدعی به برتری رسیده و اگر کیفیت این رقبا در مسابقات بعدی بیشتر باشد، ممکن است کار مکس آلگری و تیمش برای کسب 3 امتیاز کامل مسابقات به مشکل بخورد. ولاهویچ و دی‌ماریا همواره در معرض تشدید مصدومیت و غیبت هستند و یوونتوس باید برای رفع نگرانی گلزنی و اضافه کردن به آمار گل‌ها در همین زمستان فکری بکند. وضعیت هافبک‌های رو به جلو هم برای یووه وضعیت ایده‌آلی نیست و شاید بتوان گفت این تیم حداقل به یک یا 2 بازیکن شاخص و تاثیر گذار در پست‌های بال و هافبک هجومی برای ادامه رقابت‌های فصل احتیاج دارد.

 

شایعات و احتمالات

شایعات پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی یووه در فاز فروش بازیکن و خرید مهره‌های جدید به موازات هم حرکت می‌کنند. یوونتوس هم باید با مشتریان آدرین رابیو سر و کله بزند و هم باید برای جذب گزینه‌های مد نظرش تلاش کند. شایعه جدایی احتمالی رابیو شایعه دیگری را در مورد یووه منتشر کرده که این باشگاه برای جانشینی هافبک فرانسوی به خرید یوری تیلمانس از لسترسیتی علاقه‌مند است. بنجامین پاوار هم در رادار یوونتوس قرار داشت که آخرین خبر در مورد او از تاکید بایرن برای ادامه همکاری می‌گوید. الکسیس مک‌آلیستر از برایتون و رودریگو دی‌پائول از اتلتیکو مادرید هم‌وطن‌های دی‌ماریا هستند که بانوی پیر به خرید آنها در زمستان علاقه‌مند عنوان شده و ویلفرد زاها نیز از دیگر بازیکنانی است که گفته می‌شود یووه شرایط او را زیر نظر دارد. یوونتوسی‌ها در مقطعی از همین فصل با خبرهایی مربوط به جذب تومیاسو از آرسنال هم مواجه بودند و البته شاخص‌ترین شایعه برای یووه علاقه این باشگاه به خرید دومنیک لیواکویچ، ستاره چارچوب دروازه کرواسی در جام جهانی است. اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، سران یووه باید برای جذب لیواکویچ وارد یک رقابت حساس با سایر مشتریان این بازیکن شوند و شاید این بارآنها هستند که باید در کنار آلگری بایستند و با خرید یک دروازه‌بان آماده از دروازه بانوی پیر فوتبال ایتالیا دفاع کنند. یوونتوس، دغدغه‌ها، حجم شایعات و آمادگی رقبایش همگی یک صدا می‌گویند که بیانکونری باید در این پنجره برای ارتقای سطح تیمش کاری بکند تا شاید درادامه فصل موفق به سبقت از ناپولیِ آماده و مدعی شود.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا