آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

بن چیلول جایگزین احتمالی ژائو کانسلو برای منچسترسیتی

بن چیلول نیز در میان اهداف منچسترسیتی قرار دارد، حال که این تیم انتظار ندارد ژائو کانسلو پس ازانتقال قرضی به بایرن مونیخ بازگردد.

به گزارش تایمز، منچسترسیتی به دلیل اختلاف ظاهری کانسلو با پپ گواردیولا، راهی برای بازگشت  کانسلو نمی بیند و آنها علاقه مند هستند که چیلول، مدافع چپ چلسی را در تابستان به خدمت بگیرند تا عمق بیشتری کسب کنند. گواردیولا قبل از انتخاب آبی‌ها در سال 2020، چیلول را می‌خواست و خوشحال است که این بازیکن را به ورزشگاه اتحاد بیاورد.

ملی پوش انگلیسی از زمان پیوستن به چلسی با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده است – از جمله آسیب دیدگی ACL – و ورود مارک کوکورلا به باشگاه را دیده است که رقیبی مستقیم برای موقعیت اوست. توانایی او در پاسخ به سختی ها باعث افزایش محبوبیت او در استمفورد بریج شده است.

گواردیولا به اندازه کافی از نگرش کانسلو ناامید شده بود که احساس می کرد یک تیم کوچک برای پنج ماه آینده بهتر از نگه داشتن یک بازیکن ناراضی در تیمش است.
با پیشروی آرسنال در رقابت های قهرمانی لیگ برتر، منچسترسیتی نیاز به تقویت در این تابستان را می بیند، صرف نظر از اینکه توپچی ها واقعاً ادامه می دهند یا خیر. تهدید شمال لندن آموزنده بوده است. در این گزارش آمده است که انتظار می رود منچسترسیتی علاوه بر جذب یک مدافع چپ جدید، یک هافبک و وینگر را نیز دنبال کند.

چیلول که اکنون از مصدومیت همسترینگ که او را از جام جهانی دور نگه داشته است، بهبود یافته است، قبل از اینکه تصمیمی در مورد آینده خود بگیرد، تا پایان کمپین برای جایگاهش در تیم گراهام پاتر مبارزه خواهد کرد.
منبعwww.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا