آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تلاش گالاتاسرای برای قطعی کردن قرارداد ایکاردی

مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که به عنوان بازیکن قرضی روزهای خوبی را در جمع شیرهای استانبول سپری می‌کند، ممکن است فصل بعد هم برای گالاتاسرای بازی کند.

مائورو ایکاردی که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از پاری‌سن‌ژرمن به گالاتاسرای پیوست، این فصل چندان برای این تیم ترکیه‌ای بازی نکرده اما در همین بازی‌ها هم بسیار تأثیرگذار نشان داده و در 8 بازی آماری 5 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. فرم و شکل خوب این مهاجم آرژانتینی سبب شده تا باشگاه گالاتاسرای به فکر قطعی کردن قرارداد او بیفتد.

 

بر اساس گزارش روزنامه ورزشی «فاناتیک» ترکیه؛ مدیران باشگاه گالاتاسرای که از عملکرد ایکاردی 29 ساله راضی هستند، به دنبال قطعی کردن قرارداد او هستند و خود را آماده ارائه پیشنهادی 15 میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن می‌کنند. قرارداد این مهاجم آرژانتینی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تا پایان ماه ژوئن 2024 اعتبار دارد و انتظار می‌رود که این باشگاه فرانسوی با این پیشنهاد باشگاه گالاتاسرای موافقت کند.

ایکاردی که سابقه بازی در اینتر را هم دارد، اخیراً گفته بود: از بودن در گالاتاسرای خیلی خوشحالم و می‌خواهم در این تیم بمانم. آماده‌ام تا فداکاری لازم در این زمینه را انجام دهم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

او یکشنبه هفته گذشته در دربی استانبول در سوپرلیگ ترکیه موفق شد گل سوم تیمش را در دقیقه 10+90 به ثمر برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا