آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تن هاخ از تجارت نقل و انتقالات منچستریونایتد در دوران پس از سر الکس فرگوسن انتقاد کرد.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، استراتژی نقل و انتقالات باشگاه را در سال‌های پس از جدایی سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای، مورد انتقاد قرار داده است.

از ابتدای قرن، از جمله دوران سر الکس، یونایتد بیش از 2 میلیارد پوند (2.42 میلیارد دلار) برای خریدهای جدید هزینه کرده است. با این حال، از زمان بازنشستگی اسکاتلندی، این باشگاه فقط سه جام را به دست آورده است، که هیچ کدام شامل یک عنوان لیگ برتر – جام حذفی در سال 2016، و یک دوبل در جام اتحادیه و لیگ اروپا در سال 2017 نبود. تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ این اشتباه را احساس می کند که نه به کیفیت خریدهای به دست آمده، بلکه به ذهنیت آنها مربوط می شود.

“من به فرهنگ باشگاه نگاه کردم. پرسیدم “چگونه منچستریونایتد بزرگ شد؟” و جواب برای من، سر الکس فرگوسن بود.”

“تیم او در کنار هم بودند، جمع بودند، روحیه عالی بودند. شما نمی توانید آنها را شکست دهید. وقتی بازیکن می گیریم، به کیفیت و مهارت های فنی آنها نگاه می کنید. اما به کیفیت و انعطاف پذیری ذهنی آنها نه! بیشتر خریدها متوسط بوده اند – و میانگین یونایتد به اندازه کافی خوب نیست. پیراهن یونایتد سنگین است. فقط شخصیت های واقعی که می توانند تحت فشار زیادی عمل کنند، می توانند اینجا بازی کنند.”

تیم تن هاگ علیرغم شروعی عصبی در فصل، از ابتدای اکتبر فقط یک بازی لیگ را باخته است و در 6 بازی متوالی در تمامی رقابت ها پیروز شده است. در حالی که بیشتر فرم اخیر آنها را می توان به نمایش خوب مارکوس راشفورد فارغ التحصیل آکادمی نسبت داد، تاکتیک دان هلندی همچنین به ذهنیت خریدهای تابستانی خود اشاره کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

تن هاخ گفت: “ما به شخصیت ها نیاز داشتیم. به همین دلیل است که خرید کازمیرو بسیار مهم بود. در کنار رافائل واران، اکنون بازیکن دومی داریم که تجربه کسب عناوین را دارد. [تیرل] مالاسیا، [لیساندرو] مارتینز، کازمیرو، آنتونی همگی مبارز هستند، در حالی که کریستین اریکسن یک برنده فنی و شخصیت بزرگی است. ما بهترین ها را می خواهیم.”

پس از گذشتن از اورتون در دور سوم جام حذفی در جمعه شب، تن هاخ تیمش را در برابر چارلتون در جام کارابائو در روز سه شنبه رهبری خواهد کرد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا