آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تن هاخ : اولدترافورد دوباره ترسناک شده است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از صعود تیمش به فینال جام اتحادیه ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که اولدترافورد دوباره ترسناک شده است.

منچستریونایتد شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آن‌ها در بازی رفت نیز با سه گل این تیم را شکست داده بودند تا در نهایت با نتیجه 0-5 در دو بازی رفت و برگشت به دیدار فینال صعود کنند و حریف نیوکاسل شوند.

تن‌هاخ پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «وقتی شما در نیمه نهایی پیروز می‌شوید و به فینال می‌روید یعنی همه چیز خوب است. نیمه اول فوق‌العاده نبود، اما حرفه‌ای بازی کردیم. البته باید بگویم که ضرب‌آهنگ بازی بسیار پایین بود و ما نتوانستیم به اندازه کافی موقعیت خلق کنیم. ما دو شانس خوب به آن‌ها دادیم و چنین اتفاقی نباید رخ دهد، اما فکر می‌کنم در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم دو گل خوب بزنیم.»

سرمربی منچستریونایتد با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: «در چنین بازی‌هایی مهم است که هوشمندانه رفتار کنید. توانستیم توپ را به خوبی حفظ کنیم، پاس‌کاری درستی داشته باشیم و توپ را به گردش دربیاوریم. ما توانستیم پویایی درستی در بازی ایجاد کنیم و دفاع کردن را برای حریف کاملا دشوار کردیم.»

او درباره نمایش خوب تیمش در اولدترافورد اضافه کرد: «اولدترافورد دوباره ترسناک شده و باید هم همین‌طور باشد، اما ما باید به همین روند ادامه دهیم و به سختی تلاش کنیم. هربار و هر بازی باید با تمام وجود تمرکز داشته باشیم و 100 درصد انرژی‌مان را بگذاریم. اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید بازی خوبی ارائه کنیم. حالا باید در بازی روز شنبه و چند دیدار خانگی که در پیش داریم هم همین‌طور باشیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

این مربی هلندی با ابراز خوشحالی از صعود به فینال ادامه داد: «این عالی است. ما برای قهرمانی بازی می‌کنیم. صعود به فینال دستاورد مهمی نیست. ما می‌خواهیم قهرمان شویم. اول باید به لیگ برتر برگردیم. به بازیکنانم هم همین را گفتم که باید هر بازی همین‌طور بازی کنند. وقتی بازیکن یونایتد هستید باید استانداردها را رعایت کنید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا