آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تن هاخ : بدون کاسمیرو هم آرسنال را می بریم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معقتد است تیمش توانایی پیروزی برابر آرسنال را دارد.

منچستریونایتد شب گذشته یکی از دیدارهای عقب افتاده‌اش از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس را برگزار کرد و با نتیجه 1-1 برابر کریستال پالاس متوقف شد.

برونو فرناندز گل اول این بازی را برای یونایتد به ثمر رساند و در حالی که به نظر می‌رسید سه امتیاز این بازی با همین تک گل برای شیاطین سرخ خواهد بود، پالاس توانست در دقیقه 91 روی یک ضربه آزاد به گل تساوی برسد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

تن‌هاخ پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. باید بیشتر برای رسیدن به گل دوم تلاش کنیم. اگر شما گل بزنید بازی تمام است و حالا به جای این که گل بزنیم، در یک لحظه از روی بدشانسی گل خوردیم و همه چیز از دست رفت.»

این مربی هلندی با اشاره به نقطه ضعف تیمش اظهار داشت:«من باید از تیمم انتقاد کنم. آنها باید برای زدن گل دوم تلاش می‌کردند. برونو فرناندز و مارکوس رشفورد در دو بال و آلخاندرو گارناچو قدرت خلق موقعیت بسیاری دارند. آنها قدرتمند هستند و از سرعت بالایی بهره می‌برند و اسکات مک تومینای هم می‌تواند به خوبی از پشت سر نفوذ کند.»

او در پاسخ به سوالی درباره این که آیا یونایتد بدشانس بود که یک ضربه پنالتی به سود آنها اعلام نشد اضافه کرد:«از نظر من داور باید یک ضربه پنالتی به سود ما اعلام می‌کرد اما کمک داور ویدیویی و داور در این باره تصمیم می‌گیرند و ما باید تصمیمی که آنها می‌گیرند را بپذیریم.»

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی منچستریونایتد درباره بازی برابر آرسنال گفت:«کاسمیرو یکی از بازیکنان مهم ما و یکی از دلایلی است که الان در این جایگاه هستیم اما تیم ما به اندازه کافی قدرتمند هست که جای خالی او را پر کنیم. آخرین بار بدون او آرسنال را شکست دادیم، بنابراین این بار هم می‌توانیم همین کار را انجام دهیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا