آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تن هاخ ترجیح می دهد روی آینده تمرکز کند تا انتقال کریستیانو رونالدو

تن هاخ درباره انتقال رونالدو به النصر: در مورد گذشته صحبت نمی کنم!

اریک تن هاخ گفت ترجیح می دهد روی آینده تمرکز کند تا اینکه درباره انتقال کریستیانو رونالدو به النصر اظهار نظر کند.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از اظهار نظر درباره رکوردشکنی کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان سعودی خودداری کرد.

تن هاخ و تیمش پس از پیروزی 1-0 خارج از خانه مقابل وولوز، اکنون برای اولین بار در این فصل در جمع چهار تیم برتر قرار دارند. مارکوس رشفورد پس از شروع روی نیمکت به دلیل خوابیدن و غیبت در یک جلسه تیم، تنها گل بازی را به ثمر رساند.

تن هاخ پس از بازی گفت. “ما امروز گام خوبی برداشتیم. اولین بار است که در جمع چهار تیم برتر هستیم، اما این کافی نیست زیرا راه طولانی در پیش است. ما باید از بازی به بازی دیگر زندگی کنیم، در موقعیتی قرار بگیریم که بتوانیم چیزی را ببریم.”

گروه نرم افزاری ماهور

این مرد هلندی پس از شروع دشوار فصل منچستریونایتد، شاهد تغییر قابل توجهی در ثروت منچستریونایتد بوده است. اکنون که کریستیانو رونالدو دیگر در باشگاه نیست، شیاطین سرخ تلاش می کنند تمرکز بیشتری روی فوتبال خود داشته باشند و نه درامی که در قسمت اول این رقابت ها آنها را احاطه کرده بود.

با بیرون راندن اسپرز از جمع چهار تیم برتر در حال حاضر، تن هاگ امیدوار است که جایگاه منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا را تثبیت کند. آنها در 3 ژانویه در اولدترافورد به مصاف بورنموث خواهند رفت.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا