آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توخل جانشین کونته در تاتنهام می‌شود؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی ممکن است هدایت اسپرز را در آینده‌ای نه‌چندان دور برعهده بگیرد.

توماس توخل که در اواسط شهریور ماه و درست یک روز پس از شکست یک بر صفر چلسی مقابل دینامو زاگرب در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از سمت سرمربیگری این تیم انگلیسی اخراج شد، حالا بحث حضورش در تاتنهام مطرح شده، این در حالی است که اخیراً نام او به‌عنوان گزینه هدایت باشگاه‌هایی همچون استون‌ویلا، بارسلونا و حتی تیم ملی فوتبال آلمان مطرح شد.

 

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «استاندارد»؛ توماس توخل در صورتی که آنتونیو کونته در ماه‌های پیش رو از تاتنهام جدا شود، با وجود اینکه سابقه هدایت رقیب همشهری این تیم یعنی چلسی را برعهده داشته، به سرمربیگری اسپرز علاقه‌مند است. تاتنهام با کونته اخیراً عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته از جمله شکست یکشنبه شب مقابل آرسنال و همین باعث شده است تا با صدر جدول رده‌بندی 14 امتیاز اختلاف داشته باشد و جایگاه کونته در این تیم متزلزل شود.

سرمربی ایتالیایی تاتنهام اخیراً ترجیح داده درباره آینده حرفه‌ای‌اش صحبت نکند، این در حالی است که در قرارداد او بندی وجود دارد که باشگاه تاتنهام می‌تواند قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کند. توخل اما پس از چند ماهی دوری از عرصه مربیگری حالا آماده بازگشت به این حرفه است و در حال بررسی پیشنهادهایش است. این مربی آلمانی گزینه حضور روی نیمکت سرمربیگری تاتنهام را متصور است، هرچند هنوز تماس یا مذاکره‌ای بین طرفین برقرار نشده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی پیشین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند از زندگی در لندن لذت می‌برد و حتی پیش از تمدید شدن قرارداد گرت ساوت‌گیت تا سال 2024، نسبت به هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس هم علاقه‌مند بود. گفته می‌شود توخل 49 ساله در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و از هدایت تیمی سطح بالا در لالیگا هم استقبال می‌کند.

 

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام پیش از این سابقه استخدام چهار سرمربی پیشین چلسی یعنی گلن هادل، آندره ویلاش بواش، ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته را داشته است. مائوریسیو پوچتینو هم دیگر گزینه تاتنهام در صورت قطع همکاری با کونته است. این سرمربی آرژانتینی بین سال‌های 2014 تا 2019 هدایت اسپرز را برعهده داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا