آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توخل گزینه جانشینی ژاوی در بارسلونا

سرمربی پیشین تیم‌های بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن گزینه سرمربیگری یکی از غول‌ها فوتبال اسپانیا است.

تیم فوتبال بارسلونا در حالی صدرنشین لالیگای اسپانیاست که رئال مادرید با امتیاز مشابه، سایه‌ به‌ سایه در تعقیب آبی‌واناری‌ها است. کاتالان‌ها که از صعود از محله گروهی این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان بازماندند، چهارشنبه شب در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا هم به سختی و در نبردی 120 دقیقه‌ای در خانه اینترسیتی دسته سومی به برتری رسیدند. همین نتایج پرفراز و نشیب سبب شده تا سرمربی 42 ساله بارسا تحت‌فشار قرار بگیرد و شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای او برسر زبان‌ها افتاده است.

 

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا حالا خبر می‌دهد که مدیران باشگاه بارسلونا وضعیت توماس توخل را زیرنظر دارند و او را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی ژاوی می‌‌بینند. این مربی آلمانی که در اواسط شهریور ماه و درست یک روز پس از شکست یک بر صفر چلسی مقابل دینامو زاگرب در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از سمت سرمربیگری این تیم انگلیسی اخراج شد، هنوز هدایت تیمی دیگر را برعهده نگرفته است .

توخل 49 ساله که در ماه ژانویه 2021 پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن هدایت چلسی را برعهده گرفت، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

او که گفته می‌شود اخیراً پیشنهاد استون‌ویلا برای جانشینی استیون جرارد را رد کرد، بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان نیز پس از عملکرد ضعیف مانشافت در جام جهانی 2022 قطر با سرمربیگری هانسی فلیک نیز مطرح بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا