داغبازی هامحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توقف بارسلونا در دربی پر برخورد و جنجالی آخرین روز سال

شاگردان ژاوی هرناندس در یک بازی پربرخورد و پرحادثه برابر رقیب همشهری، به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در آخرین روز از هفته پانزدهم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ در دربی کاتالونیا میهمان رقیب همشهری خود اسپانیول بود که این بازی با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

 

بارسلونا اولین بازی‌اش پس از وقفه دو ماهه لالیگا را طوفانی با گل زودهنگام مارکوس آلونسو در دقیقه 7 آغاز کرد، اما برتری‌اش را در نتیجه تصمیم جنجالی داور مسابقه متئولاهوس از دست داد. لاهوس در دقیقه 71 برخورد آلونسو با خوسلو مهاجم اسپانیول را خطای پنالتی تشخیص داد و این فرصت را به بازیکن تیم میهمان داد تا دو دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

در نتیجه این تصمیم لاهوس به تنش کشیده شد و جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا در عرض 4 دقیقه ابتدا به خاطر واکنش نشان دادن به شادی پس از گل حریف و سپس به خاطر اعتراض به داور دو اخطار گرفت و اخراج شد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

در ادامه نوبت بازیکنان اسپانیول شد که از سوی داور مجازات شوند و دو تای آنها، وینیسیوس سوزا به خاطر خطا روی لواندوفسکی در یک موقعیت حساس گلزنی و دیگری به خاطر ضربه‌ای ظاهراً عمدی به سر مهاجم لهستانی کارت قرمز گرفتند که البته مورد دوم پس از بازبینی صحنه توسط VAR لغو شد. ژاوی سرمربی بارسایی‌ها هم حتی جزو 10 نفری بود که با کارت زرد داور مواجه شدند.

 

با این نتیجه بارسلونا مانند رئال مادرید 38 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب دیرینه (28 به 21) از این تیم سبقت گرفت تا سال 2022 را به عنوان صدرنشین جدول لالیگا به پایان برساند. پس از این دو تیم، اتلتیکومادرید با 27 امتیاز سوم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا