آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توپچی ها در صدر جدول لیگ برتر

آرسنال در پیروزی دربی شمال لندن در حالی تاریخ ساز شد که توپچی ها رکورد امتیازات باشگاهی را به ثبت رساندند.

توپچی ها 13 بار قهرمان انگلیس شده اند، اما آخرین قهرمانی آنها در فصل 04-2003 به دست آمد – زمانی که آرسن ونگر بر کمپین افسانه ای “شکست ناپذیران” نظارت داشت. میکل آرتتا اکنون به دنبال به ارمغان آوردن یک تاج قهرمانی برای ورزشگاه امارات است، در حالی که تیمش با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول باقی مانده است و هرگز پیش از این آرسنال در این مرحله از فصل در چنین موقعیت خوبی قرار نداشته است.

کدام رکورد آرسنال شکسته شده است؟ آرسنال از 18 بازی لیگ برتر در فصل 2022-2023، 47 امتیاز با 15 پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست کسب کرده است. این آمار نشان‌دهنده بیشترین دستاورد آنها در تاریخ لیگ خود در این مرحله از رقابت است.

توپچی ها که روز یکشنبه در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر با نتیجه 2-0 پیروز شدند، اولین دبل لیگ دربی خود را از فصل 14-2013 انجام دادند. آنها همچنین اولین پیروزی خارج از خانه خود در برابر اسپرز از مارس 2014 را چشیده اند.

برتری 8 امتیازی آرسنال نسبت به منچسترسیتی، قهرمان فعلی، بزرگترین آنها از آخرین روز فصل 2003-2004 است، زمانی که آنها با 11 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافتند.

گروه نرم افزاری ماهور

تیم میکل آرتتا باید استانداردهای جمعی را بالا نگه دارد، زیرا در دستور کار بعدی آنها، دیدار با تیم منچستریونایتد خوش فرمی است که ممکن است خود را وارد رقابت قهرمانی کرده باشد.

منبع:Goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا