داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

حکیم زیچ رانده از پاری سن ژرمن و سرگردان در چلسی!

حکیم زیچ پس از اینکه پاری سن ژرمن نتوانست تاییدیه لیگ فرانسه را دریافت کند، به صورت قرضی به پاری سن ژرمن نمی پیوندد و باعث شد او در چلسی سرگردان شود.

کمیته حقوقی لیگ حرفه ای فوتبال فرانسه (LFP) روز چهارشنبه برای بحث در مورد این انتقالT تشکیل جلسه داد، اما آنها تصمیم گرفتند قرارداد قرضی این ملی پوش مراکشی را تایید نکنند. پاری سن ژرمن و چلسی در اواخر روز مهلت مقرر به توافق رسیدند، اما به دلیل ارائه نادرست مدارک، این انتقال شکست خورد.

تصور می شود که چلسی سه بار مدارک اشتباهی را ارسال کرده است، GOAL اوایل روز چهارشنبه فاش کرد که این امر باعث شد PSG درخواست تجدید نظر کند که اکنون رد شده است. در نتیجه، حکیم زیچ که برای تکمیل معاینات پزشکی و نهایی کردن این حرکت به پاریس پرواز کرده بود، در غرب لندن سرگردان شد. وینگر چلسی با توجه به تقویت‌های تهاجمی متعددی که تاد بولی در این زمستان به ارمغان آورد، بدون هیچ قولی برای زمان بازی باقی مانده است.

در حالی که حکیم زیچ مجبور خواهد شد تا پایان فصل 2022-2023 با چلسی بازی کند، کریستف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، خرید طولانی مدت مورد نظر خود را در اختیار نخواهد داشت، که با توجه به مصدومیت های اخیر  نیمار، می تواند برای او گران تمام شود.
منبعwww.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا